marți, 1 septembrie 2015

DIY: Back to school #1

Anul trecut am văzut pe blogul Crafting-G un proiect DIY foarte fain, doar că nu m-am gândit să-l fac eu cu mânuţele mele decât până curând, când m-am trezit cu un caiet urâţel şi cu o plictiseală cruntă. Rezultatul m-a încântat peste măsură şi vă recomand şi vouă acest proiect, căci acuş ne luăm rechizite şi le putem înfrumuseţa după bunul nostru plac. Enjoy!

Aşa arăta caietul meu înainte să-l aranjez puţintel. Puteţi vedeam cum deja începeam să pun triunghiuleţe. În continuare o să vă explic paşii pe care i-am urmat.

De ce avem nevoie?
o foarfecă
o riglă
un creion
lipici
reviste
un marker (opţional)

Pasul 1  Desenaţi pe o foaie simplă un triunghi (mărimea nu contează) după care decupaţi-l;
Pasul 2  După ce alegeţi o imagine care vă place dintr-o revistă, puneţi triunghiul peste şi decupaţi dupa forma lui sau puteţi face un contur cu ajutorul triunghiului şi decupaţi după contur. Eu am folosit ambele variante. Şi continuaţi procesul până adunaţi un număr mai mare de triunghiuri.

Pasul 3  Începeţi să potriviţi triunghiurile pe coperta caietului, lăsând puţin spaţiu între ele (puteţi vedea în prima imagine cum) şi dacă aveţi suficiente începeţi să lipiţi.
triunghiurile din margini va trebui sa le taiaţi, astfel încât să se încadreze bine
Pasul 4 Începeţi să le lipiţi pe copertă
Pasul 5 (opţional) După ce aţi terminat de lipit, cu ajutorul unui marker desenaţi spatiile libere

Şi cam asta a fost cu acest tutorial, nu mi-a ieşit mie prea bine, dar sper că aţi înţeles şi că vă place. Eu ador acest caiet <3

18 comentarii:

  1. Arata foarte fain, eu zic ca ti-a iesit foarte bine <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb ! Eu mi-am luat caiete de școală și majoritatea sunt frumoase, deși unele sunt asemănătoae și nu-mi place să le am cam la fel 2-3 caiete. Deci oi încerca cu siguranță, anul trecut am făcut câte ceva dela Gabriela și am fost foarte mulțumită, o să încerc și acum. Mulțumim mult pentru tutorial, Diana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu trebuie sa-mi iau curand rechizite ^_^ si abia astept sa le decorez putintel #hug

      Ștergere
  3. Arata foarte bine, zici ca e de pe Pinterest. Mi-ai dat o idee grozava! Deja astept si alte tutoriale de acest gen. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur asa de mult ca-ti place! Astept poze de la tine cu copertele tale! Mult spor <3

      Ștergere
  4. Abia aştept să cumpăr rechizite! Iubesc să fac asta. Pixuri, gume de şters şi creioane pe care nu le folosesc, veniţi la mama. Dar dacă anul ăsta nu găsesc caiete drăguţe probabil voi folosi şi eu metoda asta, parcă învăţ mai cu plăcere din caiete cu o copertă frumoasă. Ţi-a ieşit super, felicitări! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum sa nu folosesti creioanele? mie nu-mi ajung niciodata si cand caut nu gasesc, concluzia: niciodata nu am suficiente creioane :)) Ma bucur ca iti palce cum a iesit si astept sa vad si ce-ti iese tie :*
      P.S. Am pus astazi cartea la posta, scuze de intarziere. :D

      Ștergere
  5. A ieși așa de drăguț! Mă bucur mult că ai încercat, e superb. Uite că te pricepi și tu să faci tot felul de lucruri minunate. ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur foarte mult ca iti place ^^ mi-a iesit datorita tutorialului tau foarte dragut, abia astept sa-ti vad viitoarele proiecte :*

      Ștergere
  6. A iesit foarte frumos! Succes pe mai departe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Mult succes si tie la viitoarele proiecte! #hug

      Ștergere
  7. Eu am niște cutii făcute astfel! Super faină ideea! Aștept celelalte articole DIY - sunt super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu vreau sa decorez niste cutii, dar nu prea am idei cum :D

      Ștergere
  8. Waa, ți-a ieșit tare drăguț. Îmi place mai ales cum se vede cu marker-ul negru, pune în evidență mai frumos imaginile. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cu rosu se vede foarte dragut ^^ chiar imi place caietelul tau. Mult spor la urmatoarele proiecte! >:D<

      Ștergere
    2. Mersii, la fel și ție. >:D<

      Ștergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)