miercuri, 23 iulie 2014

New in my library #2

Heii, ce mai faceti?
Eu m-am intors din vacanta si acum trebuie sa recuperez tot ce am pierdut/ratat atat pe alte bloguri cat si pe acest blog. Daca in viitorul apropiat o sa va treziti cu o avalansa de comentarii de la mine, va rog sa nu va speriati :))

Am primit pentru recenzie de la Editura Adenium urmatoarele carti:

Am primit pentru recenzie de la Curtea Veche:
Mi-am cumparat:
  • SLAM, din dragoste pentru Layken
  • Rosu ca sangele
  • Jurnalul meu trasnit
  • Urzeala tronurilor I
  • Urzeala tronurlor II

8 comentarii:

  1. Urzeala tronurilor e o serie foarte frumoasă, aştept recenzii pentru ea.

    Lorellei
    http://lorellei93.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut serialul si mi-a placut foarte mult, asa ca mi-am luat si cartile si sunt absolut sigura ca nu voi fi dezamagita. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. "Urzeala tronurilor" chiar e faină! Dar nu cred că mai este nevoie să-ți spun eu asta, deoarece este evident. Eu am de-abia doar primele două volume, dar sper să mi le cumpăr și pe celelalte. Și "Roșu ca sângele" este la fel, foarte frumoasă! Sunt curioasă să-ți citesc recenzia la ea, deoarece mie mi-a plăcut foarte mult. :) Lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa cum poti observa si eu am tot 2 volume din Urzeala tronurilor si de asemeni sper sa mi le iau si pe celelalte. Imediat ce le citesc, le voi face recenzii si o sa-ti astept parerile cu mult drag, Andreea :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu, eu mă refeream că am două volume, adică "Urzeala tronurilor" și "Încleștarea regilor". De-abia aștept! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am și eu primul volum din seria Cântec de gheață și foc, în limba engleză, dar încă nu l-am citit, deși de ceva vreme zic că o să o fac. Și de "The bone season" sunt curioasă să aflu mai multe, sună destul de bine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mă bucur că ți-ai luat „Jurnalul meu trăznit” și sper să-ți placă! :D Astă am cotrobăit pe Librărie.net și am găsit o nouă carte făcută de această autoare! E apărută în România acum, în 2014 și se numește „Termină această carte”. Am plasat comanda azi și ABIA aștept să ajungă! :D ( parcă sunt copil mic mic )

    RăspundețiȘtergere
  8. @Leontina, eu nu stiu daca m-as incumeta sa citesc cartea in engleza, pare o lectura destul de grea, dar mult spor la citit si iti astept parerea :*
    @Cioburi de vise, "Jurnalul meu trasnit" e genial! Si eu ma simt ca un copilut pentru ca ma bucur atat de mult pentru un astfel de lucru, dar cred ca jurnalul e cel care scoate ce e mai bun din noi :)

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)