miercuri, 13 martie 2013

Vanatoare in biblioteca

Okaaaay. Am vazut si eu aceasta provocare siii mi s-a parut foarte interesanta si...dificila ...? De ce spun dificila? Pentru ca nu credeam ca voi avea carti pentru fiecare intrebare, dar se pare ca am avut :)
Scuzati calitatea proasta a pozelor, insa le-am facut duminica seara, cand aparatul era de negasit si nu am mai avut destul timp sa le refact.

1. Gaseste un nume de autor sau titlu de carte care să contină litera Z.
Oamenii lui Zamolxe de Pavel Corut.

2. Gaseste o carte clasica.
Poza pe care am facut-o nu a iesit bine deloc asa ca las aceasta imagine :)
Hamlet de Shakespeare

3. Gaseste o carte cu o cheie pe coperta.

N-as fi crezut ca am asa ceva, insa m-am inselat! :))
Jurnalele lui Stefan - Azilul

4. Gaseste in biblioteca un obiect care nu e carte.

Am mai multe, hehe.

5. Gaseste cea mai veche carte din biblioteca.

Presupun ca se observa vechimea sa.

6. Gaseste o carte cu o fata pe coperta.
Ieri invizibila, astazi o stea de Cathy Hopkins

7. Gaseste o carte cu un animal.
Sunt mai multe, dar merg.
Epoca de Gheata 2 : Dezghetul

8. Gaseste o carte in care protagonistul sa fie barbat.
Cei cinci purceluusi de Agatha Christie

9. Gaseste o carte care sa aiba numai cuvinte pe coperta.
Invierea, primul volum de Tolstoi

10. Gaseste o carte cu ilustratii.
Am doua, am doua! :))

Prima este Totally Spies!

Si cealalta este o carte manga, stiti voi, benzi desenate japoneze :)
Blue Exorcist

11. Gaseste o carte care sa aiba litere aurii pe coperta.
Sunt destule litere aurii :))
Sumer, prima mare civilizatie

12. Gaseste un jurnal (real sau fictiv).
Maitreyi de Mircea Eliade

13. Gaseste o carte scrisa de un autor cu un nume comun (ex. Ionescu, Popescu...)
Hotel Universal de Simona Sora
Altceva nu am gasit.

14. Gaseste o carte care sa aiba pe coperta imaginea apropiata a cuiva/ceva.
Calaretul fara cap de Mayne Reid

15. Gaseste cartea a carei actiuni se petrece cel mai devreme.
Legende din Tara Soarelui Rasare

16. Gaseste o carte cartonata fara supracoperta.
Mandrie si prejudecata de Jane Austin

17. Gaseste o carte turcoaz.
Nu-i turcoaz, dar altceva nu am avut.
Clubul Mortilor de Charlaine Harris

18. Gaseste o carte cu stele pe coperta.
Ciocoii vechi si noi de Nicolae Filimon

19. Gaseste o carte care sa nu aparinta genului Young Adult.
Mexicul nu are nici o treaba cu Young Adult, right?

Nu prea stiu cui as putea sa ii dau aceasta provocare mai departe. Cine vrea poate sa o faca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)