joi, 24 ianuarie 2013

Music time!

Tocmai m-am intors de la liceu, si cat de incantata sunt ca acum ma aflu acasa, tocmai azi m-am gasit sa imi uit mp3-ul acasa, macar ascultam si eu ceva interesant in timpul in care ne-a povestit un profesor universitar de programare html. Nu spun ca nu a fost interesant, dar eu eram moarta de somn si exasperata de faptul ca am stat in jur de 3 ore pe un scaun total incomod...si partea cea mai amuzanta, tot laboratorul de informatica era plin de elevi de a 11 si a 12, numai noi eram in jur de 6 sau 7 boboci :) si fetele le numarai pe degete, deci ma simteam si mai in minoritata daca este posibil :))
Asa m-am gandit sa postez niste melodii care imi plac mult.

Mi-am exasperat colegii si prietenii cu melodia asta :))




Si sa incheiem cu o melodie mai usoara, dupa cum spun unii colegi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)