vineri, 11 septembrie 2015

Caştigători concurs

Helou folks!
După cum ştiţi, timp de o lună am avut pe blog un concurs activ. Spre marea mea fericire s-a înscris multă lume şi am avut şi activitate pe blog, aşa că o să mă ţin de promisiune şi o să ofer toate cele trei cărticele.
Pentru a alege câştigătorii am folosit situl random.org, daar şi o metodă puţin mai ciudăţică. Pentru că am avut persoane cu foarte multe intrari, am hotărât să acord fiecărui participant câte un set de numere, corespunzător cu numărul de intrari avute, şi în funcţie de numerele alese de random.org, au fost aleşi câştigătorii. O să vă las şi poze, ca să înţelegeţi puţin mai bine ^^
Sooo, *sunet de tobe* câştigătorii sunt: Cristina, Emily's Madness şi Alexandra Ravena. Vă rog să-mi trimiteţi un mail la adresa diana_anaid98@yahoo.com cu cartea pe care o doriţi. Primul care îmi trimite mailul are prioritate şi îşi alege ce carte doreşte, iar ultimul câştigător se va alege cu cartea rămasă. Aveţi termen 5 zile, Vă aştept mailurile şi ne vedem la următorul concurs!
Happy reading!

5 comentarii:

  1. Scuza-ma, dar intrarea 249 este a mea. Se vede si acolo in tabel (244-249), iar Cornelia Cornelia are intrarile 250-257.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate Emily, modific imediat si te rog sa-mi trimiti adresa ta ^^

      Ștergere
    2. Acum iti trimit.

      Ștergere
  2. Felicitari si lectura placuta fetelor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Vreau sa stiu daca ai trimis cartea, pentru ca eu nu am primit nimic.

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)