duminică, 9 august 2015

Summer read-a-thon 2015


Hei! Revenim si anul acesta cu un Summer read-a-thon, aceasta fiind a doua editie, ca sa-i spun asa. Pana acum probabil ca ati aflat ce presupune un read-a-thon, dar voi explica aici din nou ce presupune acest "maraton" de citit. 


Ce trebuie sa faceti intr-un read-a-thon? Cum spune si numele, trebuie sa cititi cat de mult puteti intr-un anumit interval de timp, in cazul nostru, o saptamana. Si pentru a face lucrurile mai interesante ne vom ghida dupa cateva challenge-uri.

Aceste obiective sunt:
  • sa citesti o carte pe care vrei de mult timp sa o citesti
  • sa citesti o carte clasica
  • sa citesti o carte achizitionata recent (sau primita)
  • sa citesti cartea preferata a unei persoane dragi tie
  • sa citesti o carte pe care ai evitat pana acum sa o citesti

Cam acestea sunt obiectivele acestui read-a-thon,unele au fost folosite si anul trecut, dar sunt sigura ca va fi interesant sa cautati astfel de carti prin biblioteca voastra. Ca un mic sfat, va recomand sa combinati unele dintre cerinte in cazul in care nu credeti ca aveti timp sa cititi 5 carti in 7 zile sau daca vreti sa va savurati din plin fiecare lectura. 

La final, adica in ultima zi sau chiar in prima zi dupa maraton puteti face un wrap up pentru a anunta daca v-ati atins obiectivele sau nu, cat de mult ati citit, daca v-ati schimbat pe parcurs cartile alese.

Doritorii tot ce trebuie sa faca este sa anunte intr-un comentariu daca doresc sa participe si sa creeze un post legat de acest maraton (pe care de altfel sa-l lase in comentariu). Ar fi foarte frumos ca multi blogeri sa participe la acest maraton, iar pentru cei care nu au blog, exista un grup pe facebook creat special pentru acest read-a-thon (toti participantii din acest an sunt rugati sa se alatura grupului) Va puup si revin cat mai curand cu lista mea de carti!


Data:
10.08-16.08

11 comentarii:

  1. De data aceasta o să spun „pas”, dar îmi plac mult cerințele și presimt că o să iasă ceva fain. Mult succes și sper să se alăture cât mai multe persoane!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce pacat! Sper totusi sa treci peste acest reading slump foarte foarte repede :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper şi eu. Până atunci, sunt curioasă să văd ce cărţi vei citi tu. :D

      Ștergere
  3. Mi-ar fi făcut mare plăcere. Dar încă am de citit din „Cântecul păsărilor” și mă tem că dacă încep alta, nu, n-aș putea. Trebuie să mă dedic întru-totul autorului, pentru că scrie genial! :) Dar, hei, foarte frumoasă inițiativa. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu particip anul ăsta pentru prima oară, și mă simt super awesome. Dacă aș citi în fiecare săptămână cinic cărți, aș reuși performanța lui Andrei și aș citi douăzeci de cărți pe lună. Încă un pic și dau de știre și eu, pe blogul meu. :3
    Enjoy!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca vrei sa participi!! <3 Sa-mi lasi aici link de la postare ^_^ Pupici :* :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna !
    Participi si eu :)
    https://selenamia.wordpress.com/2015/08/09/summer-read-a-thon-2015-tbr/

    RăspundețiȘtergere
  7. Particip!
    Am scris aici despre maraton: http://bbibliophile.blogspot.ro/2015/08/summer-read-thon-2015-maraton-de-lectura.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Am aflat de la Angi de pe The land of books de maratonul ăsta și mi se pare super tare. Voi scrie zilele astea despre el (pe www.blogpentrusuflet.ro). Mi-am făcut o listă, însă e posibil să mai schimb. Provizoriu titlurile mele sunt:

    Michael Ondaatje - Pacientul englez
    Virginia Woolf - Doamna Dalloway
    Steinbeck - Șoareci și oameni
    Henry Miller - Zile liniște la Clichy
    Virginia Woolf - Spre far

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce interesant ! Pacat ca am aflat tarziu si in plus nu apucam sa le citesc pt ca am de invatat pt a2a sesiune de Bac :( . Se va mai organiza altul anul acesta ? Sau doar la anul ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Alexandra, anul viitor sigur voi organiza din nou, dar ma gandeam sa mai fac unul si mai incolo prin toamna sau iarna, dar momentan e doar o idee :)

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)