sâmbătă, 16 august 2014

Tag #6: Behind the blog

Buna,
Am primit acest tag de la  Pufuleț si scopul principal este de a va ajuta pe voi sa ne intelegeti/ cunoasteti mai bine.
Exista doar trei reguli simple:
  1. Trebuie să răspunzi sincer.
  2. Trebuie să iei imaginea tag-ului și s-o încorporezi în postarea ta.
  3. Tăguiește cât mai mulți din blogării tăi favoriți/care îți plac foarte mult :)).

Acum cerințele, vor fi 7 întrebări universale (pe care le ia toată lumea) și 4 (sau mai multe, dar minim 4) lucruri pe care vrei tu să le știe lumea.

Intrebari universale:

1. Din ce oras esti?
Diana: Eu sunt din Darabani (judetul Botosani), probabil nu ati mai auzit de acest orasel pana acum :))
Andreea: Sunt din Focsani, judetul Vrancea. 

2.Cati ani ai?
Diana: In octombie implinesc 16 ani, nu mai e mult pana atunci :p
Andreea: 17 ani. Mai am cam vreo jumatate de an de copilarie in acte. Totusi, nu consider ca voi fi mai matura la 18 decat sunt acum. 

3.Care e mancarea ta preferata? Dar dulcele preferat?
Diana: Hmm, spaghete, paste, pizza. Imi este foarte greu sa aleg un singur fel, nu prea fac mofturi la mancare. Iar dulce cred ca tarta cu fructe (o specialitate a casei :)) )
Andreea: Cam orice contine ciuperci. Ca si desert, orice contine ciocolata :))

4.Care este cel mai mare vis al tau?
Diana: Sa ajut oamenii atat trupeste cat si sufleteste (vreau sa ma fac medic, doar ca genul care mai si filozofeaza din cand in cand :)) )
Andreea: Nu am un vis anume, sunt genul de persoana care se gandeste la lucruri realizabile, si in general un vis nu prea este, decat cu multa munca si noroc.

5.Cea mai mare frica a ta este:
Diana: Sa nu trec prin viata fara sa fac vreo diferenta in vietile celor pe care i-am cunoscut, poate chiar si a celor pe care nu i-am cunoscut. (stiu ca e cam dubios :)) )
Andreea:  Cea mai mare frica a mea este inaintarea in varsta. Inainte nu intelegeam de ce eu una nu ma pot gandi la viitor asa cum o fac altii, si am inteles de ce. Pur si simplu imi este frica de viitor, de responsabilitatile ce vin cu acesta si de batranete.

6. Care este citatul tau preferat, dar motto'ul?
Diana:  Citat: "La umbra marilor copaci nu creste decat iarba." Motto: "Fii schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume"
Andreea:   Intotdeauna le schimb. Pur si simplu nu ma pot opri la un singur citat sau motto. Va voi lasa cateva din ultimele "descoperiri".
Citate: "To admit you want to have a comeback means you have to admit you weren't what you were supposed to be. You dropped below your own standard." - Marilyn Manson


"I am trying to find myself. Sometimes that's not easy." - Marilyn Monroe
"The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence." - Charles Bukowski.
"Every fairy tale needs a good old-fashioned villain"-Moriarty (Sherlock, BBC )

Motto: "Act like you trust people, but don't."

7. Aici va rog sa ne adresati voi cateva intrebari, iar noi vom reveni cu un edit. :)
Avem o intrebare de la Madeline McKaler: Cum v-ati imprietenit si cum ati decis sa faceti un blog imrepuna ? (mai ales ca nu sunteti din acelasi oras)
Diana: Faza e ca nu ne-am imprietenit, cel putin nu din prima. Anddeea avea o singura autoare, Andreea. Pe atunci detineam si eu un blog, separat, si urmaream activitatea Andreei. Eu eram mai pe la inceput si postam destul de rar pentru ca de multe ori era ca si cum scriam recenziile pentru mine, am avut si sustinatori carora le multumesc, dar incepusem deja serios sa ma gandesc sa renunt sau sa iau o pauza.  In perioada aceea cred ca si Andreea se simtea putin descurajata, uneori e greu sa fii activ, mai ai si alte treburi in afara de blog si cand vezi ca blogul sta pe loc si in mica ta absenta mai pleaca un "fan", doi te descurajezi si mai tare. Andreea a pus un anunt pe blog in carea spunea ca este in cautarea unui/ unei autoare care sa o ajute si atunci mi-am ridicat manuta sus in aer si mi-am spus "Asta e salvarea mea". Chiar imi place lumea asta a bloggerilor si uneori iti faci legaturi pe viata cu persoane minunate si imi era destul de greu sa renunt la blog, dar imi era destul de greu si sa-l pastrez, asa ca Anddeea a fost salvarea mea. 

Intrebari la alegere:

1. Care este culoarea ta preferata?
Diana: Cu siguranta albastru! <3
Andreea: Albastru, mov, gri si negru. Am ani de zile de cand au devenit acestea culorile mele preferate :))

2. Cum iti place sa-ti petreci timpul liber?
Diana: Uneori cu prietenii, uneori citind sau uitandu-ma la seriale
Andreea: Sa-mi petrec timpul cu familia, sa ies cu prietenii sau sa vorbesc la telefon cu ei, sa citesc, sa ma uit la filme/seriale.

3. Care este cartea care te-a marcat?
Diana:  O sa aleg Anna Karenina de Tolstoi. Dramele psihologice intotdeauna imi ajung pana in maduva oaselor, ca sa spun asa :D
Andreea: Invierea de Tolstoi

4. Care consideri ca este cel mai important atu al unui prieten?
Diana: Clar sinceritatea!
Andreea: Sinceritatea.

Dam mai departe acest tag urmatoarelor bloguri: Walking on letters, Lissa's Corner, Just another fantasy world, Lorellei, Cioburi de vise, Shattering Words, Madalina's Books, Smile now...die later, Sayuki's blog, Alexandra's Library.
Imi pare rau daca am uitat pe cineva, dar oricum absolut toata lumea este invitata sa preia aceast tag. :)

6 comentarii:

  1. Într-adevăr la 18 ani nu se sfârşeşte copilăria :)) Eu am 19 şi mă consider cel mai mare copil ever :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru tag! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca ati facut tag-ul!
    Si mie imi plac spaghetele.
    Va tuc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase răspunsurile!
    Abia aștept să fac rost de Anna Karenina pentru că am doar al doilea volum. (mai exact, ediția veche împărțită în două)

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase raspunsuri!

    Am o interbare: Cum v-ati imprietenit si cum ati decis sa faceti un blog imrepuna ? (mai ales ca nu sunteti din acelasi oras)

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)