duminică, 29 decembrie 2013

Leapsa #5: Oldies but goodies


Buna. Pentru inceput as vrea sa-mi cer scuze pentru inactivitatea mea din aceasta perioada. Nu voi da vina pe scoala cum am mai facut-o pana acum pentru ca in saptamana ce a trecut am fost (normal) in vacanta. Tot ce va pot spune este ca am avut niste mici probleme de sanatate care din fericire au fost cauzate doar de stres si oboseala, si nimic mai grav, asa cum imi inchipuisem. Cine ar fi crezut ca stresul si oboseala pot fi chiar atat de ingrozitoare? 
Oricum, nu prea am facut nimic interesant in aceasta vacanta, nici macar nu prea am citit pentru ca am avut o stare ingrozitoare. De fapt m-am apucat de citit doar ca nu am terminat cartea respectiva. Oricum, in timp ce ma uitam aseara la un film m-am gandit la o leapsa. Nu stiu daca a mai fost sau nu facuta pana acum, dar ma gandeam sa o impartasesc cu voi.

Leapsa aceasta are legatura, dupa cum spune si titlul, cu tot ceea ce este vechi, mai exact pana prin anii '90 sau putin dupa acestia. 
Curiosi? Pai sa incepem!

1. Care sunt filmele tale vechi preferate si pe care le-ai urmari incontinuu, indiferent de noile aparitii si de ce?
Trebuie sa recunosc ca exista filme vechi care imi vor placea intotdeauna mai mult decat cele noi. Este adevarat ca prin anii '50-'60-'70 sau chiar mai devreme nu erau filme cu efecte atat de grozave ca in zilele noastre, dar dupa parerea mea nu efectele sunt cele care fac un film, ci ideea, actorii si bine inteles un director care stie ce vrea. Filmele mele preferate sunt cele ale lui Alfred Hitchcock. Nu le-am vazut pe toate dar cele pe care le-am vazut pana acum sunt extraordinare.

     2. Asculti trupe sau cantareti vechi? Si daca da, ce trupe? Pot fi trupe/cantareti care fie au cantata doar in perioadele parintilor nostri sau care au fost fondate pe atunci si inca mai canta.
Iubesc trupele vechi. Si cantaretii. Probabil pentru ca nu ma dau in vant in general dupa melodiile din zilele noastre care se bazeaza prea mult pe bani si sex. Imi plac unele trupe si cantareti actuali, recunosc, dar in general acestia care s-au facut cunoscuti de vreo 2-3 ani cel putin. Oricum, revenind la intrebare, trupele pe care le ascult sunt Guns'N'Roses, Metallica, AC/DC, Bon Jovi, cateva melodii de Elvis Presley (chiar sunt dragute :d). Mai sunt si altii doar ca nu imi vin in minte momentan.

     3. Stilul vestimentar. Daca ar fi sa alegi intre stilurile anilor vechi si noile stiluri, pe care le-ai alege?

Pai, prefer stilul vestimentar din zilele noastre... oarecum. Ma refer la cele decente, normal. Nu stiu, stilurile vechi mi se par ....brrr, n-am cuvinte. Cel putin era disco a fost prea... colorata si mulata in acelasi timp daca intelegeti ce spun :)) Stiu si ca in zilele noastre exista mai multe stiluri vestimentare, dar eu una sunt in general comoda si ocazional imi place sa ma mai aranjez. Ok, asta se intampla in general cand este cald pentru ca iarna prefer sa stau confortabil si sa-mi fie bine :) Deci cum am mai spus, stilurile noi. Desi imi mai place si stilul in care se imbracau femeile in epoca victoriana. Nu m-as imbraca asa, dar asta nu inseamna ca nu imi place vestimentatia de atunci.

      4. Suntem obisnuiti cu noile carti care apar in fiecare zi, unele bune, altele mai putin bune. Si in general acestea ne plac mult mai mult decat cele vechi, clasicele, fie ele romanesti sau nu. Dar exista vreo carte veche, pe care obisnuiau sa o citeasca parintii vostri si care v-a placut si voua?
Cum spunea si titlul, oldies but goodies si aici discutam despre teme diferite din diferiti ani. Cartea care imi place este Ion. Da, cum ati auzit, Ion. Chiar nu ma asteptam sa imi placa atunci cand am citit-o pentru scoala, de fapt eram 100% sigura ca o voi uri, dar spre marea mea surprindere chiar mi-a placut. Nu stiu ce anume mi-a placut, insa stiu ca a avut acel ceva care in general lipseste la cartile romanesti (cel putin la cele citite de mine pana acum).

      Pai cam aceasta este leapsa. Stiu, doar patru intrebari insa nu am avut prea multe inspiratie. Sper oricum sa va placa. O dau mai departe urmatoarelor persoane : Ale Criss, yukiblack, furelise, Ralu, Sabryy, Cioburi de vise, Bianca Ioana si cine mai doreste :)
Daca ati completat aceasta leapsa puteti sa imi lasati in comentariu link-ul pentru ca sunt foarte curioasa despre alegerile voastre :)
O seara placuta!

6 comentarii:

  1. Imi pare rau ca te-ai simtit rau, sper ca esti bine si ca nu o sa ti se intample din nou :o3 Mersi pentru leapsa! O sa o fac chiar acum, dar o postez maine :D Noapte faina! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci pt leapsa!
    http://paginimarcate.blogspot.ro/2013/12/oldies-but-goodies-leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne bucurăm că acum te simţi mai bine. Sincer, ai mare grijă cu stresul şi oboseala. Sunt foarte periculoase. Şi eu, spre exemplu, am probleme cu stomacul din cauza stresului.
    Mulţumesc frumos pentru nominalizare! Îmi place ideea lepşei. O voi completa cât de curând :D.

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim13:50

    Merci mult! O să o fac cum pot de repede :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim14:33

    http://yukiblack.wordpress.com/2013/12/30/oldies-but-goodies-3-leapsa/
    Am uitat să-ţi las link-ul. Sper că eşti bine! Să revii în forţă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am revenit! :D
    http://bianca-s-blog.blogspot.ro/2014/01/leapsa-oldies-but-goodies.html

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)