joi, 13 martie 2014

Characters we love #1

De ceva vreme m-am gandit la aceasta rubrica, doar ca nu am avut timp sau chef sa ma apuc de scris. Cum in weekend mi-am gasit timp, m-am gandit sa incep sa scriu, pana nu imi uit ideile.



De cand am citit Regatul Umbrelor, nu mi l-am putut scoate din minte pe Intunecat. Din cate am citit pe internet, parerile sunt impartite. Unii il urasc, altii il iubesc.

Ei bine, eu ma aflu printre cei care il iubesc.

Intunecatul mi s-a parut un personaj atat de fascinant si de bine conturat, un personaj nemaiintalnit, cu o istorie interesanta, dar care nu a fost bagat in seama asa cum ar fi trebuit, daca ma intrebati pe mine. 

Intunecatul nu este la fel ca celelalte personaje care fac parte din categoria "bad boy". In general personajele respective urmeaza unul dintre cele doua tipare.
1) Apar ca niste personaje negative la inceput, si totusi atragatoare, care urmeaza sa devina niste personaje bune pe parcursul cartii.
2) Apar ca niste personaje bune la inceput, care nu ti-ar da impresia ca ar fi rele, dar odata ce ai aflat adevarata lor natura, incepi sa-i urasti.


Nu, dragilor. Dupa parerea mea, Intunecatul nu face parte din nici una din aceste categorii. De ce? Pentru ca atunci cand a aparut Intunecatul in peisaj, se stia ca este un grisha puternic si de temut, dar in acelasi timp cand il cunosti mai departe, nu pare a fi nici personaj negativ, nici pozitiv. 


Nu stiu cum sa spun sigur, dar inca de cand am citit despre el, am avut mici dubii, insa charmul lui, modul sau de a fi si de a pune problema,comportamentul sau, intotdeauna ma faceau sa uit aceste mici dubii, exact atunci cand apareau. 

Pur si simplu nu are charmul normal al unui personaj din eticheta "bad boy", dar nici caracterul acela ingrozitor al unui personaj negativ oarecare. De fapt nu il pot vedea pe Intunecatul purtand eticheta de "bad boy" pentru ca nu este. 

Abia astept sa citesc urmatoarele doua carti deoarece vrea sa aflu cat mai multe despre el. Totusi, din cate am inteles, in a doua carte nu apare atat de mult ca in prima. 

Si cateva citate, doar asa, sa cititi si voi :)


  • “The problem with wanting," he whispered, his mouth trailing along my jaw until it hovered over my lips, "is that it makes us weak.”
  • "What are you smiling at?"
    I whirled, peering into the gloom. The Darkling's voice seemed to float out of the shadows. He walked down to the stream, crouching on the bank to splash water on his face and through his dark hair.
    "Well?" he asked, looking up at me.
    "Myself," I admitted.
    "Are you that funny?"
    "I'm hilarious.” (Intunecatul &Alina)
  • “You're shaking."
    "I'm not used to people trying to kill me."
    "Really? I hardly notice anymore.”  (Intunecatul &Alina)
  • “I've been waiting for you a long time, Alina" He said. "You and I are going to change the world.”
  • “I hope you don't expect fairness from me, Alina. It isn't one of my specialties.”




Un comentariu:

  1. Il iubesc! Cred ca e singurul personaj care mi-a placut in cartea asta. Sper ca in urmatoarele volume sa fie la fel de interesant si complex

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)