luni, 10 martie 2014

Divergent Read-along

Am vazut acum ceva timp aceasta idee pe un blog de carti american, si cum probabil stiti ca la finalul acestei luni filmul Divergent isi va face aparitia pe marile ecrane, m-am gandit ca ar fi o idee bune sa ne apucam si noi.

Despre ce este vorba intr-un read-along? Un grup de persoane vor citi, pe o perioada definita de timp, o anumita carte. Pe parcursul unor zile vor fi citite cateva capitole urmand ca intr-o anumita zi sa fie discutate capitolele citite.

Stiu ca m-am gandit cam tarziu la aceasta idee tinand cont ca filmul apare pe 21 luna aceasta (sau pe 27-28? anuntati-ma daca ma insel).

Cum filmul apare la finalul acestei luni, m-am gandit ca unii dintre voi care nu ati citit cartea veti dori sa o faceti, sau altii care au citit-o deja, vor vrea sa o citeasca.

Ce trebuie sa faceti pentru a va inscrie? Trebuie doar sa va inscrieti mai jos, lasand un link catre postarea voastra despre acest read-along pe blogul propriu (singurul motiv pentru care doresc sa postati despre acest eveniment este pentru a imprastia vestea si a avea ocazia de a discuta cu cat mai multe persoane).

Miercuri-joi este data limita pentru inscriere, si aveti la dispozitie pana sambata sa cititi primele 8 capitole, urmand ca duminica sa fie prima noastra discutie despre capitolele citite. Pentru vinerea viitoare vor putea fi citite urmatoarele 8, sau mai mult, aici depinde cat timp aveti la dispozitie. S-ar putea sa mai marim numarul de capitole citite pentru ca probabil veti dori sa fi terminat cartea pana in momentul aparitiei filmului.


Va puteti inscrie accesand butonul "Add your link"
. Daca aveti nelamuriri, nu ezitati sa lasati un comentariu. Sa aveti o seara minunata! 

3 comentarii:

  1. Ce ma bucur ca au aparut si la noi asemenea initiative . Mi se pare foarte tare ideea , am mai vazut-o si pe goodreads si alte bloguri . As participa si eu doar ca am terminat recent cartea si nu as vrea sa o recitesc chiar acum . Filmul apare la noi pe 21 martie btw .
    Daca vrei si poti arunca un ochi si pe blogul meu (http://book-and-stuff.blogspot.ro/). Nu ma ocup cu asta de foarte mult timp dar cred ca ma descurc destul de bine . Momentan organizez un giveaway cu 3 carti de Keri Smith , nu m-as supara daca ai da un share ! :))
    Multa bafta cu read-along-ul , mai astept cel putin inca unul la care sa pot si eu sa particip . Kesses

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am citit deja cartea, destul de recent. Bine, cam acum un an, dar tot e recent :)) Chestia e că mi-a plăcea să o recitesc, da acum sunt prinsă cu Moromeții, și apoi am altele promise, și pur și simplu, nu se poate :o3 PE 21 apare filmul :D Succes cu ideea aceasta! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bună ideea! Din păcate nu am cartea deci nu am cum sa particip. Dacă o să mai organizezi un astfel " read-along " şi o să am la îndemână cartea, o să particip cu cel mai mare drag! :)

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)