duminică, 9 martie 2014

Petitie pentru VA : Frostbite


Poate ati aflat,poate nu, insa exista sanse destul de mari ca filmul "Frostbite" sa nu apara deoarece box office-ul din SUA nu are filmul in favoarea sa. 


Desi nu am vazut inca filmul Academia Vampirilor (planuiesc totusi sa-l vad la nimena curand, insa nu prea am timp sa merg la Buzau sau Braila datorita programului) - la mine in oras sunt slabe sansele sa apara in urmatoarele doua luni - tot vrea sa avem si o continuare la el, deoarece din clipurile puse pe youtube pentru reclame, mie mi s-a parut ca arata bine.

Oricum, ce am putea sa facem noi? Exista o petitie pentru cei care doresc sa apara si o continuare. Nu stiu cat de eficienta va fi aceasta, insa mi-am zis ca nu ar strica sa impart aceasta veste cu voi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)