joi, 24 octombrie 2013

Recomandare de Halloween + Muzica



Intocmai cum spune si titlul, ma gandeam sa va recomand cateva carti pentru Halloween :)
Daca va plac cartile de groaza, sau macar thrillele, atunci probabil ca v-ati facut o lista de carti, sau sunteti in cautarea unora. 
Va pot recomanda cartile din colectia Goosebumps, care sunt absolut geniale! Nu am mai citit de mult o carte din seria asta (de vreo patru-cinci ani chiar) si mi-am amintit curand de ele (motivul pentru care nu le-am mai citit a fost pentru ca mi-am interzis parintii; cica eram prea mica pentru a citi carti de groaza)
Aveti o lista mare de carti din aceasta colectie si mai jos v-am lasat trei carti care tin minte ca mi-au placut foarte mult.




Planuiesc sa citesc fie o carte din aceasta colectie, fie In puterea noptii de Dean Koontz. Desi cred totusi ca voi alege una din cartile Goosebumps pentru ca sunt ceva mai scurte si vreau sa o termin weekend-ul acesta :)

Si va las si cu cateva melodii pe care le-am ascultat non-stop (toate sunt abia aparute, sau aparute de curand, deci... )






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)