vineri, 9 august 2013

June


Sa fiu sincera, nu sunt prea mandra de felul cum am desenat-o. Anii in care nu am mai facut desen isi lasa amprenta, fara sa mai adaug faptul ca in clasa a noua nu prea m-am dat in vant sa mai desenez cum desenam inainte. Ambele modele ar trebui sa fie June. Prima este June in uniforma ei de militar, iar a doua de la balul facut in cintea faptului ca l-a prins pe Day.
Nu-mi place cum mi-a iesit fata, arata groaznic. Cred ca trebuie sa caut niste tutoriale pentru a-mi imbunatati stilul de a desena pentru ca imi doresc atat de tare sa recreez personaje si momente din carti.

2 comentarii:

  1. Mie mi se pare dragut! Si se vede ca esti obsedata :D Daca vrei tutoriale, cauta-l pe Mark Crilley pe youtube

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ale Criss - Stiu, numai cand vine vorba de carti par atat de obsedata, in rest sunt "chill" :))
    Plus, intotdeauna mi-am dorit sa desenez personajele preferate, si motivul pentru care am desenat-o pe June (exceptie facand faptul ca imi place mult) este acela ca este cea mai recenta carte citita si mi-e mai usor sa mi-o imaginez.
    Merci, il voi cauta.

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)