vineri, 9 august 2013

Legend Movie!

Daaaaaa, a sosit momentul sa va exasperez cu inca o adaptare a unei carti de care m-am indragostit, aceasta fiind Legend! Tocmai am citit ca autoarea Marie Lu a vandut drepturile pentru film companiei CBS Films cu producatorii filmului Twilight, Wyck Godfrey si Marty Bowen. 
Momentan se lucreaza la scenariu, deci nu vor fi prea curand multe noutati, insa sa speram ca nu va dura mult.

Daaa, imi este foarte mila de voi ca trebuie sa-mi suportati obsesiile. Desi eu in general nu sunt genul de persoana care este obsedata de cantareti sau actori (adica nu m-as omori cu alti oameni doar pentru a vedea persoana respectiva pentru doua secunde, nu ma deranjeaza sa-i vad doar la TV sau calculator), cand vine vorba de ecranizarea cartilor mele preferate, ei bine, aici chiar moooor! Imi vine sa sar prin toata casa, si sa tip de bucurie, insa nu ma exteriorizez.
Ce pot spune, nimeni nu-i perfect *innocent smile*
Sper totusi sa nu fiu dezamagita la Legend cum sunt la Divergent. De ce sunt dezamagita la Divegrent? De gaptul ca schimba mult lucruri. Poate pentru unii nu insemana mult, dar mie nu-mi place faptul ca Tobias in film are 24 de ani. Stiu ca producatorii vor ca varsta lui Tobias sa fie apropriata de varsta actorului, insa nu-mi place. 

Faceti-ma nebuna, insa vi se pare voua ca Tris este foarte ingrijorata de ce alegere urmeaza sa faca? Pentru ca mie una nu mi se pare absolut deloc! Mi se pare ca are o fata de genul "Nu-i nimc interesant aici. Eu oricum nu voi ramane in Abnegatie". Nu asa mi-am inchipuit-o pe Tris! Ma frustreaza atat de tare acest lucru! Nu prea pot spune ca mai sunt atat de incantata de film. Sper ca totusi sa nu fie chiar asa cum imi inchipui. 
Dar trecand peste asta, vreau Legend!!! 

Un comentariu:

  1. Nu pot sa cred ca o sa apara un film dupa Legend!!! O.o Si habar nu aveam ca Tobias are 24 de ani in film.. ar fi cam ciudat...

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)