duminică, 7 iulie 2013

Freebies on Amazon

Pentru cei care nu stiti, Amazon ofera anumite carti electronice gratuit. Unele sunt valabile pentru o perioada scurta de timp, altele pe o perioada mai indelungata. Va voi arata mai jos cum sa cautati aceste carti :)

In primul rand, in caz ca nu aveti un Kindle, trebuie sa descarcati programul lor pentru PC. Atat pentru program, cat si pentru a descarca aceste acrti, aveti nevoie de cont. Nu dureaza mult sa va faceti unul.
Dupa ce v-ati facut contul si v-ati descarcat aplicatia Kindle, veti urma pasii de mai jos.
Atentie, click pe imagini pentru a putea vedea mai bine.

Intrati pe pagina de start a site-ului.
In bara din stanga cautati Books - Kindle Books.

In noua pagina cautati ce categorie de carti doriti. In cazul meu am luat Teen/Young Adult.

Din nou sunteti trimis intr-o noua pagina. Aici alegeti genul de carti care va intereseaza. Eu am luat ca exemplu Romance.

Ultimul pas este urmatorul. Dupa ce ati ajuns in pagina cu cartile din genul dorit cautati in dreapta Sort by si alegeti Price from low to high.
Acum va puteti uita la toate cartile pe care le au pe gratis :)

Asta a fost tot. Sper ca v-am putut ajuta :) Orice nelamurire aveti, puteti lasa in comentarii :)


Un comentariu:

  1. Anonim14:36

    Mersi mult de ajutor, chiar am reusit s adescarc cateva pana acum :)

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)