duminică, 7 iulie 2013

Maraton de lectura

Ce mai faceti? Eu tocmai m-am hotarat ce carti voi citi. De fapt ce carti voi continua sa citesc. Saptamana aceasta nu a fost prea buna din punct de vedere al cititului pentru ca pur si simplu nu am putut sa citesc mai mult de o carte si sa incep altele doua. Da, stiu, shame on me. Nu stiu ce am patit dintr-o data, doar ca am vrut sa mai evadez, sa ies cu prietenii si sa ma bucur de vacanta. Si cand eram acasa pur si simplu nu puteam citi foarte mult.

Sper totusi ca in acest maraton de lectura sa ma descurc mai bine. Astfel, voi continua cartile incepute, Tristeti de sucub si Carrie (pentru ca va trebui sa le duc la bilioteca) si voi incepe Sarutul Mortii si poate, poate, Impecabil. Stiu ca este o lista mica pentru mine, dar vreau totusi sa fiu sigura ca reusesc sa le termin. Mai am jumatate din fiecare dintre cele doua carti incepute, asa ca poate le voi termina cel tarziu marti.

Voi ce veti citi?

2 comentarii:

  1. Succes! :)
    Eu voi citi al doilea volum Instrmente Mortale și un volum Gossip Girl precum și alte cărți pe care le aleg la întâmplare.
    Carrie e bună? Mă gândeam să mă apuc de ea tot acum.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anca - Multumesc, si tie la fel! >:D<
    Pai nu stiu ce sa spun de Carrie, nu prea ma dau in vant dupa cartea asta, dar eu in general nu ma dau in vant dupa cartile lui Stephen King. Daca tie iti plac cartile lui, atunci cred ca si aceasta iti va placea :)

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)