miercuri, 20 august 2014

Top 5 Wednesday- Personaje principale

#5 Anda Bradeanu/ Ghiocela din Scrisoare de dragoste de Mihail Drumes
Am ales acest personaj pentru ca are in mare parte tot ce caut eu la o eroina. Este o fata puternica, care nu se lasa usor influentata. Ca sa o cuceresti trebuie sa depui ceva efort, plus ca este e fata inteligenta, care stie sa puna accentul pe lucrurile care trebuie.
P.S. Dupa cum stiti particip la editia Citeste romaneste, unde acum se citeste Scrisoare de dragoste. Nu am ales acest personaj special pentru asta, insa pentru ca tot coincide mai fac putina reclama pentru ca exista autori romani care merita sa fie cititi si-i puteti descoperi in acest club de carte. Detalii aflati aici.

#4 Warner, sweet Warner din Spulbera-ma. Stiu ca nu e chiar personajul principal, dar tot pe acolo e. Warner a fost, ei bine, Warner. Eu l-am adorat inca de la primul volum, am vazut ca dupa aceasta masca de rautate si indiferenta se afla ceva mai mult si l-am placut instantaneu pentru ca acest gen de personaje sunt cele mai delicioase. yummy. Majoritatea erau team Adam la sfarsitul primului volum, dar eu am fost de partea lui Warner, sweet Warner si am ajuns sa fac si o obsesie pentru el, mai ales dupa ce am citit si volumele urmatoare. El e un personaj complex si uneori nu stii daca sa-l iubesti sau sa-l urasti, dar asta e ceea ce-l face atat de special pentru ca si in momentele in care mi-am dorit sa-l urasc nu am putut.
Bineinteles ca pentru cei care l-au placut pe Adam la inceput va fi mai greu, dar la finalul volumului 3 sunt sigura ca toti care ati fost team Adam veti regreta :)) Muhaha


#3 Nastya din Mare Tranquillitatis.
"Trăiesc într-o lume lipsită de magie sau de miracole. Un loc unde nu există clarvăzători sau metamorfi, nici îngeri, nici băieți cu puteri supraomenești care să te salveze. Un loc unde oamenii mor, și muzica se dezintegrează, și viața e nașpa."
Asta e tot ce i-a trebuit acestei carti ca sa ma cucereasca. Nastya e un personaj complex care iti ofera bucati din ea care pur si simplu parca nu se potrivesc. Te lasa sa-ti faci o parere despre ea, ca mai apoi sa se intoarca la 180 de grade si pe lang asta are totusi o personalitate puternica si tot ce vrei. Despre Nastya as putea vorbi zile intregi daca ai avea rabdarea de a ma asculta, dar ma tem sa nu dau spoilere, plus ca prefer sa descoperiti singuri  :)

#2 Hermione Granger din Harry Potter. Daca sunteti fani ai seriei stiti despre ce vorbesc. Hermione m-a cucerit pur si simplu inca de la inceput, chiar daca parea putin aroganta si se credea mai presus de ceilalti studenti. De altfel avea si dreptul sa creda asta dupa ce a studiat atat de mult. 
Hermione e perseverenta si avida dupa stiinta, stie sa faca diferenta intre bine si rau si stie cand trebuie sa faca compromisuri, lucru care mi-a placut cel mai mult. In "triunghiul" lor de prieteni, ea era cea care-i tinea la suprafata. Harry si Ron ar fi fost de mult pierduti daca nu era Hermione sa le mai salveze fundurile si sa le bage mintea la cap. Iar atitudinea ei de bad ass e cireasa de pe tort :)) 

#1 Celaena Sardothein din Tronul de clestar. Fata asta e plina de contaditii. Pe de o parte e cea mai puternica luptatoare a tinutului, pe care nu o poate invinge nimeni si toti se tem de ea si pe cealalta parte este o tanara careia ii place moda, care apreciaza muzica si canta la pian si care stie sa iubeasca. 
Au fost momente la inceputul cartii cand nu mi-a placut de ea, dar pe parcurs m-am atasat destul de mult. Are o personalitate in care m-am putut regasi destul de usor, stie ce vrea, stie cum sa obtina si obtine. Si mai spus barbatii ca femeile nu sunt capabile de astfel de chestii "barbatesti". Celaena clar le arata contrariul si sa nu mai spun ca ii place mult sa citeasca! Ce sa vrei mai mult de la un astfel de personaj?

Update: Loc special: Beatrice Prior/ Tris din Divergent.
Nu stiu cum de am uitat de ea, dar trebuie neaparat sa o pun in acest top. 

3 comentarii:

  1. Vreau de ceva vreme sa citesc Tronul de clestar, acum trebuie sa ma grabesc ca m-ai facut si mai curioasa!
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
  2. A, uite că a apărut și Tris :3. Ps: ai un tag de la mine https://dia6c.wordpress.com/2014/08/21/leapsa-summertime-madness/

    RăspundețiȘtergere
  3. @Pufulet, trebuie neaparat sa o citesti. Cred ca o sa-ti placa. Eu trebuie sa-mi cumpar si al doilea volum <3
    @Marya, a aparut si ea sintr-un final, dupa cum am spus nu stiu cum de am uitat-o :D. Mersi pentru tag :*

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)