vineri, 11 iulie 2014

Inca o dorinta

“Stelele nu mai străluceau, dar îi împliniseră dorinţele.”

Dragii mei,
Am plăcerea de a vă anunța că a mea frumoasă, minunată carte - Încă o dorință - și-a desfăcut aripile și e pregătită să zboare către voi!
Mai mult decât o simplă carte, Încă o dorință este un vis împlinit. Mi-am dorit ca povestea să meargă mai departe, să aducă zâmbet celor care o citesc și să le aducă aminte că dorințele se împlinesc atunci când sunt rostite cu voce tare. Mi-am mai dorit, plecând de la o anumită întâmplare din carte, să pot face ceva pentru copii. De aici și misiunea. O parte din încasăriva fi donată unei asociații caritabile. Cât? Voi veți decide!
Cartea, în format ebook (pdf, epub, mobi),poate fi comandată de pe situl www.incaodorinta.com, ale cărui pagini vă invit să le descoperiți și, la final, să vă puneți o dorință. Se va împlini!
Despre carte
O lectură uşoară, agreabilă, incitantă. O carte ce răspândeşte, cumva, prin filele ei, un aer de destin.
Ana, prietenele ei şi personajele masculine care li se alătură acestora pe parcurs conturează, de fapt, o poveste de viaţă, ţesută simplu şi captivant prin toate gândurile, replicile vii ş iîntâmplările aproap eincredibile prin care trec cu toţii.
Multă dragoste, coincidenţe frumoase sau dureroase, un eveniment foarte nefericit urmat îndeaproape de un accident, suferinţa şi rătăcirea aduse de moartea celui iubit, întâlniri spectaculoase, dorinţe şi speranţe nerostite, o căutare neobosită a iubirii şi nenumăratele întrebări, mai mult retorice, care o însoţesc, locuri exotice, iar apoi Bucureştiul cu nopţile lui seducătoare — toate sunt parte din acest roman ce se remarcă în special prin spiritul lui antrenant şi prin cara cterul real al întâmplărilor. O carte plină de surprize, la fel ca viaţa însăşi!
"Cât de oarbă e, uneori, dragostea! Cineva ar trebui să ne arate drumul, pentru că, de cele mai multe ori, suntem incapabili să-l vedem singuri." – Ana

Despre autor

“Cine e Andres? Eu o cunosc. Cunosc esențialul. L-am întâlnit în ochii ei și apoi în carte. Ca să o prezint pe Andres trebuie să vorbesc în modul meu despre esențial. Și el e ascuns printre rânduri și printre gene și e mai ales în simboluri. Simbolurile din cartea ei: marea și fluturii care însoțesc povestea Anei.
(…) Andres e ca marea. Capabilă de o iubire profundă, adâncă, constantă, masivă. Ca adâncimea și robustețe amării. Ca să înțelegi iubirea ei trebuie să cunoști marea. Marea există și atât. E un fenomen în sine, un mister, o lume inaccesibilă muritorilor, un miraj periculos și promisiunea unei alte realități. E ca iubirea. Un soi de esență a noastră pe care nu o putem prinde în forme, nu o putem poseda sau împărți după bunul nostru plac.
Fluturi și mare. Dorință și iubire. Seducție și femeie. Ana si Andres. Tot atâtea nume pentru felul tău unic de a exprima darul suprem.” - Una dintre femei

Detalii tehnice:
Titlu: Încă o dorință
Autor: Andres
Nr. Pagini: 269
An apariție: 2014
Formate disponibile: epub, mobi, pdf

Situl cărții: www.incaodorinta.ro

Proiect susținut de Serial Readers.


Imi cer mii de scuze pentru intarzierea uriasa! Ar fi trebuit sa postez aceste lucruri pe data de 7 a acestei luni, insa am avut probleme cu leptopul si cu netul (au venit una peste alta) si nu am avut cum. Mii de scuze!
O sa revin si cu o recenzie, dar va mai dura putin pentru ca in putin timp plec intr-o mini vacanta. Dar cititi cartea! Cititi-o pentru ca este extraordinara!

Un comentariu:

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)