marți, 24 iunie 2014

In my mail #13

Buna! Tocmai a inceput vacanta (cel putin pentru noi, cei fara examene). Cum este? Nu-i asa ca acum nu va mai deranjeza faptul ca suntem in timpul saptamanii? Eu clar ma bucur. Fara a mai trage de timp va voi arata ce carti am primit/cumparat luna aceasta.

Scuzati claritatea insa afara este intunecat si aparent inca mai am probleme cu fixatul luminii la poze.

Am cumparat:


  • Alegerea de Kiera Cass
  • Oceanul de la capatul aleii de Neil Gaiman
  • De 19 ori Katherine de John Green
Am castigat pe blogul Shattering Words:
  • Chemarea cucului de Robert Galbraith aka J.K. Rowlling (multumesc mult)
Am primit pentru recenzie de la editura Univers:
  • Cartea de gramatica interioara de David Grossman
  • Nivelul 26 de Anthony Zuiker
  • Dragostea în vremea Copilului din Mahlstadt de Clemens J. Setz
Voi ce ati cumparat/primit luna aceasta?



Un comentariu:

  1. Anonim20:06

    Şi eu mi-am luat De 19 ori Katherine şi de curând am citit şi Alegerea, care a fost bunicică, cu toate că am avut impresia că este o cartea făcută după emisiunea ,,Burlacul'' :))

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)