marți, 24 iunie 2014

Currently reading

Titlu: Delirium
Autor: Lauren Oliver
An aparitie: 2014
Numar de pagini: 429
Editura: Nemira
Descriere:
SE SPUNE că leacul iubirii
 mă va face fericită
     pe veci. 
        Și întotdeauna am crezut asta.
                                        Până acum.
Acum totul s-a schimbat.
      Acum aș prefera să mă infectez 
                     cu iubire fie și numai 
      o fractiune de secundă decât să trăiesc o sută de ani
                                                                   în minciuna.

„O poveste care aleargă cu viteză și o ia în altă direcție la fiecare pagină, cu personaje care mă duc de la afecțiune la frustrare, de la furie la compasiune. O carte pe care o devorezi imediat.“
Jay Asher

Abia am inceput aceasta carte, am citit doar primele doua capitole, dar deja pot spune ca-mi place <3. Inainte sa ma apuc de carte am vazut episodul pilot facut dupa Delirium si chiar parte foarte buna. Sper ca maine sa o termin si sa revin cu o recenzie. 
https://www.youtube.com/watch?v=XB0yfeJ2SGI



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)