duminică, 8 decembrie 2013

Seriale

Avem teme, teste, ascultari, teze, si totusi ne mai gasim uneori timp sa vizionam si cate un serial, asa din cand in cand. Eu una chiar nu am putut rezista tentatie in ultimele saptamani si m-am reapucat de un sriale, si am inceput si doua noi. De fapt unul este nou, celalalt are momentan 3 sezoane. Este vorba despre:

Once Upon a Time

Vazusem anul trecut primele doua sezoane si daca nu ma insel, am facut si o postare despre serial. Ei bine, mi-am reamintit in urma cu ceva vreme ca serialul a reinceput in toamna si cat de grozav este! Sezonul 3 este atat de suuuuuuper, mai ales Peter Pan! 

Once Upon a Time in Wonderland 

Este un spin off al srialului Once Upon a Time si este vorba despre Alice. Povestea ei dupa povestea pe care o stim noi. Cum ea a crescut si a ajuns sa viziteze Tara Minunilor in continuu pentur a aduce dovezi tatalui ei si cum aceasta a ajuns sa se indragosteasca de... nu spun, doar uitati-va in caz ca nu ati facut-o pana acum.

Revenge

Serialul acesta are 3 sezoane si stiu de el cam de cand a aparut, doar ca atunci nu prea m-am dat in vant dupa primul episod, asa ca l-am lasat balta. Acum m-am gandit sa-i mai dau o sansa si pot spune ca este grooooozav. A da, am ieist din taramul basmelor, deci nimic supernatural nu este aici. 
Este vorba despre Amanda, o tanara care se intoarce in orasul ei natal, sub numele Emily Thorns si care rvea sa se razbune pe toti cei care au ajutat de distrugerea tatalui ei. Mai multe nu va spun pentru ca as strica tot farmecul. 


Cam atat. Voi la ce seriale va mai uitati, ce mi-ati mai recomanda. Oricum momentan am vazut doar cateva episoade din Revenge, deci mai am pana il voi termina, dar asa, sa-mi fac niste planuri :)
Sa aveti o seara placuta.


3 comentarii:

  1. Nu ești singura care încearcă să-și facă timp pentru câte un mic episod în loc să facă altceva. :)
    Eu abia aștept să apară PLL în Ianuarie și până atunci urmăresc plină de entuziasm TVD, AHS și GG.
    Revenge e pe listă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim11:30

    Meah, am început să mă uit şi eu la Once upon a tiome, dar momentan am probleme cu sunetul la computer, aşa că nu prea pot să vizionez chestii. Seriale mişto nu pre aştiu, dar pot să-ţi recomand animeuri ca Another şi Blood Lad, care sunt foarte mişto şi au puţine episoade (10-12). Spor la vizionat şi succes la teste, teze!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nominalizare: http://bianca-s-blog.blogspot.ro/2013/12/leapsa-sacrificiul-cartilor.html :-D.

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)