duminică, 8 decembrie 2013

Tag #2: Reading Slump

Am inca o leapsa primita de la Ale Criss in urma cu ceva vreme. Multumesc mult draga >:D<
Chiar este o leapsa draguta, mai ales ca doar ce am iesit dintr-un reading slump.


1. Momentan, eşti într-un reading slump?

Desi am spus ca am iesit, inca mai exista mici semne de reading slump. Dar daca ar fi sa raspund cu da sau nu, atunci da, am iesit.

2. Când intri, de obicei, într-un reading slump şi cât îţi ia să treci peste?
De obicei intr-un intr-un reading slump dupa o perioada in care am citit foarte multe carti. Cat dureaza? Ei bine, nu prea am o durata anume. Cateva saptamani, poate ajunge si la doua-trei luni desi incerc sa mai citesc din cand in cand, in speranta de a-mi reveni. De obicei incep multe carti pentru a-mi readuce cheful de citit.

3. Care sunt metodele tale de a ieşi dintr-un reading slump?
Pe langa cel enuntat mai sus, mai poate fi si cititul recenziilor. Pentru ca acestea ma fac nerabdatoare cu privire la o anumita carte, si daca gasesc mai multe recenzii pentru aceeasi carte, ei bine trebuie sa o citesc pentru a vedea ce impresie imi va creea.

4. Altceva...?
Maine am teza :)


Nu am fost atat de activa in blogosfera incat sa stiu cine a mai facu sau nu aceasta leapsa, asa ca daca nu ati fact-o pana acum, ce mai asteptati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)