marți, 30 iulie 2013

Inainte de culcare #5

Inainte de culcare este o provocare inceputa in blogosfera noastra de BuburuzaBia unde puteti posta ce carte va asteapta frumos in pat.

Spre deosebire de datile trecute, de aceasta data voi fi asteptata de Portretul lui Dorian Gray de Oscar Wilde. Pana acum am citit doar un capitol. Nu-mi pot da o parere numai bazandu-ma pe acest capitol, insa nu pot spune ca m-a plictisit cu ceva. Sper sa raman cu o parere buna pana la final.

 Dupa cum puteti vedea, am scris si rezumatul pe caiet pentru ca aceasta carte este si pentru scoala (pe langa faptul ca imi doresc sa o citesc de ceva vreme) si m-am hotarat ca la fiecare capitol citit, sa ma opresc si sa-i scriu rezumatul pentru a nu rata detaliile importante (profesorul meu se bazeaza fix pe acele detalii, si pana incepe scoala imi este ca le voi uita).

Oricum, voi ce mai cititi?

4 comentarii:

  1. Super carte de citit pentru școală! Mi-aș fi dorit să fi făcut și noi mai multă literatură universală.
    Nu am citit încă Portretul lui Dorian Grey, dar e pe lista mea. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Noua profesorul ne-a dat o lista cu 1010 de autori din care putem alege :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim17:16

    astept sa imi vina in urma unui schimb de carti si o citesc!

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)