sâmbătă, 15 iunie 2013

Vorbarie & Momentan citesc & Music Time

Heeey! Ce mai faceti? Cum o mai duceti?
Eu foarte bine, mai ales ca mai sunt doar cateva zile de scoala si vacanta!! Cred ca o asteptam de... cand s-a terminat ultima vacanta de vara :))
Asa ma simt eu acum, hehe.

Asaaa. Am schimbat aspectul blogului, again. Imi place mai mult acesta pentru ca are scrisul putin mai mic, celalat il avea prea mare. Sper ca acesta sa reziste mai mult decat ultimele, de preferat pana la anul ce putin :)

Inafara de asta eu trebuie sa termin de facut o animatie (god, dureaza ingrozitor de mult sa fac o animatie, deja m-am saturat), astept ziua de maine si citesc al patrulea volum din Casa Noptii, Intrunirea care mi se pare geniala. Okay, deja am realizat ca in fiecare carte va exista o parte ca ma va irita, aceeasi intotdeauna, dar trecand peste asta este o carte chiar super. Dupa aceea ma apuc sa citesc Vampirii din Morganville, Aleea Intunericului si apoi Academia Vampirilor, Atingerea Umbrei. Da, stiu, foarte multe carti cu vampiri, I already know, dar cand am fost la biblioteca vroiam sa-mi iau altceva, si am vazut al treilea volum din VM pe care l-am cautat ultima oara si mi-am zis ca asta este sansa mea :) Si la fel s-a intamplat si cu volumul 3 din Academia Vampirilor. De Casa Noptii eram sigura ca ma voi apuca :)
Si am cam renuntat la ideea cu propusul cartilor. Nu-mi va iesi chestia asta. Voi posta doar la finalul lunii ce carti am reusit sa citesc :)


Nu sunt eu marele lor fan, dar melodia asta mi se pare chiar draguta :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)