duminică, 30 iunie 2013

Carti citite in iunie

La finalul lunii mai mj-am facut o lista cu carti pe care am vrut sa le citesc in luna iunie, dar mai tarziu am renuntat la aceasta idee. Si dupa cum am mai spus, la finalul lunii, voi posta o lista cu cartile pe care am reusit sa le citesc, asa ca a venit timpul. Totusi, voi posta ambele liste pentru ca vreau sa vad si eu ce am reusit totusi sa citesc din ce mi-am propus :)

Lista cu cartile propuse : 
1. Balul fetelor moarte (Vampirii din Morganville 2) de Rachel Caine 
2. Perfect (Micutele Mincinoase 3) de Sara Shepard
1. Muzica Inimii de Jane Lovering
2.Anna Karenina de Lev Tolstoi
3. Portretul lui Dorian Grey de Oscar Wilde
4. Aleea Intunericului (Vampirii din Morganville 3) de Rachel Caine
5. Orasul Oaselor (Instrumente Mortale 1) de Cassandra Claire
7. Block 24
8. Jane Eyre de Charlotte Bronte

Trebuie sa mentionez ca din lista precedenta, primele doua trebuiau doar terminate :)
Lista cu cartile citite :
1. Balul fetelor moarte + Aleea intunericului + Banchetul nebunilor + Domnia haosului + Carpe corpus (VM #2-#6) de Rachel Caine
2. Perfect (PLL #3) de Sara Shepard
3. Into The Deep de Lauryn April
4. Gadget Girl : The Art of Being Invisible de Suzanne Kamata
5. Atingerea Umbrei (AV #3) de Richelle Mead
6. Blestemul Focului de Chloe Neill
7. Aleasa + Infruntarea (CN #3 - #4) de P.C. Cast & Kristin Cast)

Deci, din cele propuse am citit doar 3. Block 24 nu o pun in calcul pentru ca nu am terminat-o. 
Asa ca in total am citit...12 carti (o.O) dintre care 5 saptamana aceasta. Gata, astazi, gata cu cititul. Maine voi sosi cu recenzia cartii Carpe Corpus. 
Si, si, si, datorita faptului ca la scoala sunt obligata sa fac una numit numar de pagini citite pe semestru, m-am gandit sa numar cate pagini am citit si suuunt... 4100-4200 cel mult (asta pentru ca Balul fetelor moasrte de Perfect erau deja citite pe jumatate). Again, wow! Oare reusesc luna asta sa citesc mai mult ? :))
Voi cate carti ati citit?

2 comentarii:

  1. Anonim13:06

    Hmmmm..eu am citit doar 6 sau 7 luna iunie, deoarece am fost cu examenele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am citit 5 carti.am avut sesiune pana pe 26.

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)