joi, 28 martie 2013

Fifty Shades of Grey Fan made Trailer

Heeey, ce mai faceti? Eu ma pregatesc pentru saptamana altfel (imi pregatesc ce carti sa citesc, cu alte cuvinte), mai astept un pachet sa soseasca si mai fac temele pentru maine. Sa fiu sincera chiar nu inteleg de ce ne mai cheama la ore, adica si asa orele vor fi scurte, gen de jumate de ora...pffff.

Revenind la titlu, zilele trecute am gasit pe Youtube un trailer facut de cineva pentru cartea Fifty Shades of Grey si daca nu as fi stiut mai bine, as fi crezut ca e real, asa ma m-am gandit sa vi-l arat si voua. 

Cartea nu am citit-o, am in plan sa citesc prima carte, desi am auzit atat lucruri bune, cat si lucruri rele despre ea, vreau sa-mi fac o imagine.

Dar sa nu va mai tin in suspans. Aveti mai jos trailer-ul.


Cine vrea sa-l vada direct pe Youtube, poate accesa acest link.

Si desi nu am citit cartea, am citit destule recenzii si pareri astfel incat sa inteleg ca Grey este un mini psihopat (sorry, ladies) si Anastasia o tanara mult prea prostuta. Iar Ian si Alexis par absolut perfecti pentru asta.

4 comentarii:

  1. Anonim14:22

    Legat de saptamana altfel pot sa afirm ca o urasc! sate uiti la monede la istorie si sa faci origami la mate nu ma intereseaza absolut deloc! Legat de filmulet-imi place muzica din fundal. Nu am apucat sa citesc cartea,dar am auzit ca este pentru cei peste 17 ani.

    RăspundețiȘtergere
  2. mama ce as vrea sa-l vad pe ian in filmul asta :x Cred ca as sta cu servetele la gura incontinu:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah, Ian mereu își păstrează masca de dur/indiferent și sexy/rău !

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)