sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Chestiute, muzica si concursuri

Dupa cum am mai spus intr-un post, momentan incerc sa termin de citit carti pentru scoala, insa este foarte greu cand am muulte carti care ma asteapta sa le citesc. Asa ca incerc printre picaturi sa mai citesc si ceva pentru mine.
Momentan voi renunta sa citesc Daca ti-as spune ca te iubesc, ar trebui sa te omor deoarece nu ma mai atrage atat de tare momentan, insa voi reveni la ea putin mai tarziu, probabil cand timpul mi se va mai elibera putin. 
De citit pentru recenzii mai am Farsighted si Open heart si trebuie sa primesc si Ashes and Ice.
Cat despre ce mai citesc printre picaturi ar fi al doilea volum din Casa noptii. Ahh, abia astept sa-mi mai eliberez cat de cat timpul. Aaa, si sa nu uit ca trebuie sa citesc si The Ahmond Tree, din care am citit cateva pagini si de care m-am indragostit. Si s-ar putea (inca nu sunt sigura) sa mai adaug din cand in cand recenzii ale unor carti pe care le citesc pe scoala (doar cele care imi plac, si va asigur ca nu sunt multe). De exemplu s-ar putea sa scriu recenzia cartii Invierea de Tolstoi.

Stiu ca cele spuse mai sus v-au plictisit de moarte, insa acum urmeaza o parte buna. Ma gandeam ca in viitorul apropiat sa organizez un concurs de fidelitate. Insa mai intai trebuie sa vad ce premii as putea oferi, am cateva idei, insa nu le voi spune aici, le veti afla la momentul potrivit. Concursul il voi organiza cand voi atinge 50 de persoane interesate prin GFC. Si stiuu, va dura ceva avand in vedere ca nici 20 nu am, insa astfel voi avea si putin timp sa ma gandesc la niste premii pe placul vostru, si timp sa postez mai mult pe aici.

Si acum, putina muzica.



Un comentariu:

  1. O sa vezi ca o sa creasca si blog-ul tau. Conditia este sa nu renunti la a mai scrie in el. Chiar daca ai si o singura persoana care citeste postarile, tu trebuie sa continui ceea ce faci, desigur daca o faci din placere.

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)