sâmbătă, 15 decembrie 2012

Editura Epica vine in forta

Dupa cum mai mult ca sigur ati auzit, o noua editura isi cladeste usor, usor fundatia la noi, si aceatsa este Editura Epica, care dupa portofoliul pe care il are pana acum isi merita numele. 
Editura Epica ne pregateste pentru viitorul apropriat niste titluri minunate. Printre acestea se numara cartea cu care va debuta, si anume Zece lucruri pe care le-am facut (si probabil nu ar fi trebuit), carte ce va fi lansata in luna ianuarie, Easy si Pushing the limits
Am auzit foarte multe pareri bune despre aceste carti, insa din pacate nu am reusit sa le citesc pana acum. Dar acum nu mai este o problema, deoarece atunci cand vor aparea si la noi, nu voi ezita sa mi le cumpar.
Sa spun totusi parerea care mi-a lasat-o aceasta editura? Ei bine, nu cred ca este greu de ghicit. Sunt absolut incantata de aceasta editura, deoarece pare sa se bazeze pe romane Young Adult, pe titluri cunoscute. Cu alte cuvinte, desi aceasta editura inca nu a aparut "oficial" pe piata, pot spune ca s-a clasat frumos pe lista editurilor mele preferate, chiar in top 5.


Aceasta este coperta cartii la noi. Varianta originala o veti gasi mai jos si veti gasi si descrierea cartii.
2 girls + 3 guys + 1 house - parents = 10 things April and her friends did that they (definitely, maybe, probably) shouldn't have.

If given the opportunity, what sixteen-year-old wouldn't jump at the chance to move in with a friend and live parent-free? Although maybe "opportunity" isn't the right word, since April had to tell her dad a tiny little untruth to make it happen (see #1: "Lied to Our Parents"). But she and her housemate Vi are totally responsible and able to take care of themselves. How they ended up "Skipping School" (#3), "Throwing a Crazy Party" (#8), "Buying a Hot Tub" (#4), and, um, "Harboring a Fugitive" (#7) at all is kind of a mystery to them.

In this hilarious and bittersweet tale, Sarah Mlynowski mines the heart and mind of a girl on her own for the first time. To get through the year, April will have to juggle a love triangle, learn to do her own laundry, and accept that her carefully constructed world just might be falling apart . . . one thing-she-shouldn't-have-done at a time.

Eiiii, ce ziceti? Eu stiu sigur ca trebuie sa mi-o achizitionez. Aici este pagina de facebook a editurii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)