sâmbătă, 30 iunie 2012

Carti de buzunar la un super pret

Tocmai am trecut astazi prin Carrefour si m-am gandit sa ma uit pe la sectiunea carti si ghiciti peste ce am dat. Nu stiu daca ar fi o noutate sau nu, insa cartile de buzunar de la revistele Bravo, Bravo Girl si Joi se afla acolo la preturile de 7.99 ( parca acesta era pretul ). Asa ca cine a pierdut o carte de la revistele acestea si doreste sa o cumpere fara a o mai comanda de pe internet si sa astepte cateva zile in plus poate da o tura pana la Carrefour ( presupun ca la orice Carrefour se afla aceste carti ).
Printre cartile pe care le-am vazut acolo se numarau si :
- Cercul Secret ;
- Jurnalele Vampirilor ;
- Vampiri Sudului ;
- Fortele Raului Absolut ;
- Jurnalele lui Stefan ;
- Nu plange sub clar de luna ;
- Bloody Valentine - 3 povesti de iubire ;
- inca vreo doua titluri aparute ru revista Joy pe care nu mi le pot aminti acum ;

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)