sâmbătă, 30 iunie 2012

Restauratia de Rose Tremain

Avand in vedere ca tocmai am incheiat un capitol al vietii mele, si anume scoala generala, cu note foarte bune, am cautat prin vechile carti ale tatei ceva care sa ma mai tina ocupata putin timp si am dat peste Restauratia de Rose Tremain.


" Iscusit amestec de istorie si imaginatie, debordand de umor si exuberanta, pulsand de vitalitatea intrigii si bogatia caracterelor, Restauratia se constitue in portretul mesmeric al unei epoci, din care paralelele cu lumea noastra nu lipsesc. "

" Comic si profund, subtil si obscen, desavarsit de relevant pentru vremurile actuale si portretu de magistral al acestei creaturi complexe, omul. Lectura este o adevarata bucurie ! "
                                   Anne Smith, The Listener 

Acestea sunt doar doua din descrierile cartii ce se afla pe ultima coperta. Avand in vedere ca am doar cateva pagini nu am putut pune un rezumat propriu, insa ma voi revansa dupa ce o termin de citit.

Cartea poate fi gasita pe Grupul editorial RAO la pretul de 27.99 RON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)