sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Ce sa scrii cand nu ai inspiratie

Astazi mi-a venit dorul de a scrie putin pe blog, dar am simtit nevoia de a scrie altceva, ceva nou, sa intru intr-o zona pe care nu am mai explorat-o pana acum, asa ca orice idee mi se parea ori banala ori prea complexa pentru a o putea concretiza intr-o singura postare. M-am decis in cele din urma sa scriu despre ce ai putea scrie, deoarece de multe ori ma confrunt cu problema lipsei de inspiratie. Asadar intrebarea este "Ce sa scrii cand nu ai inspiratie?", dar de unde vine inspiratia asta? Din viata? Din carti? Din iubiri de mult uitate? Din praf de stele ce ti-a intrat in viata? Din ce?
Inspiratia vine din suflet. Ce sa faci cu un suflet gol, parasit si trist, chiar daca ai o minte creativa? Nimic, stai si astepti ca timpul sa treaca pe langa tine, in speranta ca poate, in viteza lui, te va ridica si pe tine si te va duce pe alte carari, dar nu e asa si tu tot astepti si sufletul tau isi goleste pana si goliciunea si mintea ta nu face fata unui astfel de lipse si te paraseste si ea si inspiratia unde-i? Nicaieri, se ascunde de tine ca si cum ai fi un dusman de mult temut.
Tu iti inchipui ce s-ar intampla cu inspiratia in mainile unei persoane fara suflet? S-ar urati, s-ar stinge, si-ar pierde farmecul si sensul si rostul ce-l are in viata noastra.
Inspiratia are nevoie de un suflet frumos, care sa o ingrijeasa, sa-i dea un nume, o forma, iubire si dedicatie, are nevoie de ingrijire ca un copilut mic abia venit pe lume ce nu stie sa rosteasca nici cuvantul 'mama'. Am admirat mereu oamenii frumosi sufleteste tocmai pentru inspiratia pe care o au si lucrurile frumoase ce le creeaza cu ajutorul acesteia. Nu o sa vezi niciodata un lucru bun si frumos facut de mana unui om cu suflet gol, un suflet gol nu se hraneste, nu cauta fericire pentru a creste, nu cauta sa produca nimic, ci parca doreste sa se afunde mai mult in goliciunea si abisul in care se afla.
De unde vine inspiratia? Din suflet. Trebuie sa te uiti in sufletul tau, sa vezi fluturii micuti ce roiesc in jurul universului tau si sa-i prinzi din zbor, sa-i expui, sa-i finisezi, sa-i ajustezi si sa-i transformi in bine.





 

2 comentarii:

  1. Frumos articol, frumos spus!
    Ce ti-e si cu inspiratia asta.. De prea multe ori am stat cu mainile pe tastatura scriind si stergand si pana la urma renuntand. Avem zile bune si rele, ce sa si faci?

    O vacanta minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Inspirația, daaaa! :)) Foarte trist, ce pot spune, și eu mă lupt cu aceste puseuri. Dar, deh, trecem peste și ne canalizăm energiile către... reușită! :)
    Frumoase melodii, mulțumesc. Îmi place mult ”Yellow”. :))

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)