luni, 8 septembrie 2014

18 Days Challenge

Hei! Dupa cum observati titlul nu mai este "10 Days Challenge". Motivul este simplu: atunci cand am descoperit imaginea cu provocarile respective am observat ca aveau niste numere in paranteze si am presupus ca erau numerele provocarile. M-am inselat si de fapt erau (cred) numarul cartilor ce trebuie mentionate in postare. Nu cred ca ma voi lua dupa aceste numere, dar pur si simplu mi-am zis ca ar trebui sa justific putin aceasta schimbare.

De retinut: Trebuie sa numar intotdeauna, chiar daca sunt prea puturoasa.


Ziua 4: Relatia platonica preferata


Am stat mult si m-am gandit la aceasta intrebare. Pur si simplu nu imi veneau in minte si am icnput sa ma uit peste cartile mele pana ce am dat cu ochii de "Regatul umbrelor". Nu este o relatie platonica in totalitate. Este vorba despre Alina si Mal. I-am ales pe ei deoarece inca mi se pare ca Alina ar fi super ok cu Intunecatul, desi cu totii care am citit cartea sau chiar ambele carti stim ce persoana rea este el, dar pur si simplu mie mi-au placut impreuna. Pur si simplu nu imi plac Alina si Mal la fel de mult ca Alina si Intunecatul. 

6 comentarii:

  1. Vreau si eu cartea! De ce tat poporu o are numai eu nu... :(
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Pufulet stai linistita, nici eu nu am cele doua volume care au aparut la editura Trei. trebuie sa fac rost de ele neaparat, am citit o multime de recenzii bune si seria ma atrage foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Subscriu. Am fost de partea lui Darkling de la prima descriere a lui.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bianca, bun venit in club, inca mai asteptam membri :))

    RăspundețiȘtergere
  5. pot sa ma consider si eu membru al clubul vostru. desi nu am citit cartile, din toate recenziile pe care le-am citit, imi pot da seama ca il prefer pe Intunecat. ador personajele in genul lui, misterioase, dark, intunecate :D
    el este prinicpalul otiv pentru care imi doresc seria. ah, si pentru Rusia ( o ador )

    RăspundețiȘtergere
  6. N-am citit si nici nu prea vreau sa citesc seria asta . Cred ca sunt singura =))dar pana acum nu m-a convins

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)