sâmbătă, 22 martie 2014

Frozen

Ce mai faceti? Astazi vreau sa va vorbesc despre noul desen animat pe care il ador. Sunt practic obsedata :)) Este vorba despre Frozen. Am o poveste intreaga de prezentat aici, asa ca daca considerati ca sunteti pregatiti sa cititi niste propozitii fara noima, sunteti invitatii mei :)

Am auzit de mult timp despre Frozen (cam la scurt timp dupa ce a aparut) si nu am inteles de ce erau oamenii atat de entuziasmati si de incantati de acest desen animat. Iar trailer-ul nu mi s-a parut cine stie ce, asa ca mi-am zis ca nu imi irosesc eu timpul pretios pe asa ceva. Insa cu timpul au inceput sa apara gif-uri amuzante (am si folosit vreo cateva daca nu ma insel) si cateva mi-au captat atentia. Asa ca am hotarat, ma voi uita la Frozen!

Au trecut saptamani de la acea decizie si a venit sambata trecuta cand nu stiam la ce anume sa ma uit. Asa ca stau eu si caut niste filme pe filelist cand deodata mi se aprinde un beculet! Frozen. L-am descarcat si i-am spus unei prietene ca am de gand sa ma uit la el (prietena respectiva este la fel de innebunita dupa desene animate cum sunt si eu; gen noi inca mai discutam despre replicile amuzante din Tangled). Si ne-am uitat amandoua la el. Normal, eu la mine acasa, ea la ea.

Si de luni a inceput distractia. La liceu am exasperat o alta prietena cu replici din film, cu melodii (nu am voce okay? si nici cea care s-a uitat sambata cu mine la film) deci va dati seama ce simfonie minunata a iesit. Ideea este ca prietena care nu s-a uitat la film se va uita weekend-ul asta si deja stie cateva faze pentru ca eu si cu cealalta prietena nu ne-am putut tine gurile inchise :))

Oricum, ideea este ca desenul acesta este atat de draguuuuut si de minunat si de grozaz incat nu aveti cum sa nu va uitati. Daca ganditi asa cum am facut-o eu prima data cand am auzit de el, sa stiti ca nu va irositi timpul daca vizionati acets desen. Veti regreta ca nu l-ati vazut mai inainte.

Astazi planuiesc sa ma uit la Neinfricata pentru ca nici acest desen nu l-am vazut. Si din nou ma voi uita impreuna cu prietena cu care m-am uitat weekend-ul trecut :)
Va las melodia mea preferata din acest minunat desen animat, si anume Let it go. Auzisem mai demult varianta cantata de Demi Lovato si nu mi-a placut, fara suparare pentru fanii ei. Nu este o insulta, doar ca sincer nu mi s-a parut la fel de bine interpretata ca in film.





Un comentariu:

  1. Daca iti place Frozen, atunci vei indragi animatia Brave. Mie mi-a placut mult.

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)