marți, 22 octombrie 2013

Leapsa #4: Because feelings matter

Heeei! Am primit aceasta leapsa de la minunata Ale Criss. Fara a mai spune ceva, trecem la intrebari :)

1. Ce carte te-a făcut să te simţi încrezător legat de tine sau de viaţa ta?
Into the deep de Lauryn April. Am observat o mica asemanare intre mine si personajul principal - nu va faceti griji, nu citesc gandurile :)). La fel am avut si eu un grup de prieteni, destul de popular la vremea aceea, si la fel am fost dezamagita de ei.

2. Ce carte te-a făcut să placi sau să te ataşezi de personaje?
E usor sa te iubesc. Cum sa nu te poti atasa de personajele acestei carti?

3. Ce carte te-a făcut să te simţi nerăbdător/curios?
Ingerul mecanic. Am fost atat de nerabdatoare sa ma apuc de aceasta carte, si eram si curioasa cu privire la ea tinand cont ca am auzit foarte multe lucruri bune, insa imi e teama sa nu fiu dezamagita. Inca nu am terminat-o.

4. Ce carte te-a făcut să te simţi iritat?
Micutele mincinoase. Au fost atatea momente enervante si doar de umplutura in primele trei carti incat am simtit ca pur si simplu innebunesc acolo. Desi imi doresc sa citesc al patrulea volum, ceva ma tine sa tot aman acest moment.

5. Ce carte te-a dezamăgit?
High Witch. Am avut ceva asteptari, doar ca trebuia sa realizez ca in mai putin de 100 de pagini nu poti contura o poveste care sa contina atat relatia dintre personaje, cat si ideea nuvelei in sine. Dar veti afla mai multe in curand cand voi scrie recenzia.

6. Ce carte te-a făcut să te simţi confuz?
Vrajitor si Vrajitoare. Nici in momentul de fata nu imi pot da seama daca mi-a placut cu adevarat sau nu. 

7. Ce carte te-a făcut să te simţi satisfăcut?
Invierea de Lev Tolstoi. Am citit cartea asta in clasa a noua si profesorul de romana mi-a spus ca este o carte destul de grea, lucru ce m-a speriat putin. Insa mie una nu mi s-a parut grea. A avut un subiect atat de interesant si bine pus la punct, inca m-a facut sa realizez ce autorul bun a fost Tolstoi. 

8. Ce carte te-a făcut să te simţi foarte ataşat de personajul principal?
Legend. Este vorba despre cele doua personaje. June si Day. Sunt niste personaje atat de complexe si atat de minunate. Este greu sa nu te atasezi de ei.


Nu stiu cine a mai facut sau nu aceasta leapsa, asa ca o dau tuturor celor care au citit acest post si care nu au facut-o inca :)

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai facut-o. Nici mie nu prea mi-a placut High Witch si abia astept sa-ti vad recenzia ;p

    RăspundețiȘtergere
  2. O fur! O fur! :)) Ale Criss ne da numai lepse frumoase ;;)

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)