marți, 22 octombrie 2013

Si... incepe

Hei, copilasi. Stiu ca aseara am postat "mica" ema dezamagire in legatura cu detaliul pe care l-am aflat despre Allegiant. Si stiu ca am spus ca nu-mi mai doresc atat de tare sa citesc aceasta carte. Si totusi, am mintit. Pentru ca acum imi doresc mai mult ca orice sa citesc aceasta carte, asa ca mi-am luat varianta ebook. Cu altr cuvinte, in loc sa acord mai mult timp testelor in aceasta saptamana, si nici macar cartii Anna Karenina de Tolstoi, asa cum mi-am propus, voi citi Allegiant.
Stiti care este totusi problema? Nu voi citi aceasta carte cu entuzism si fericire, si poate un mic strop de tristete pentru ca reprezinta finalul. Dar acum imi voi petrece timpul citind aceasta carte plina de tristete, asteptand ingrozitorul moment.
Imi este atat de greu sa ma opresc si sa nu citesc epilogul. Intotdeauna am avut obiceiul de a citi ultima pagina a unei carti, sau macar cateva randuri, asa, din pura curiozitate. Ehhh. Voi veni curand cu recenzia. 

2 comentarii:

  1. Ma sperii. Sunt la capitolul 3 dein allegiant si imi place la nebunie <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt singura care nici macar nu s-a apucat de Insurgent?! :))

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)