sâmbătă, 6 iulie 2013

That moment when...#1

Heey! O noua rubrica! Nu am mai vazut o astfel de rubrica pana acum, asa ca m-am gandit sa fac eu una. In caz ca exista deja, va rog imi spuneti, nu vreau sa se creada ca mi-am insusit-o.
Despre ce este vorba in aceasta rubrica? Pai depinde de ce idei imi vin. Stateam si butonam prin Goodreads (again!) cand mi-a venit ideea primei rubrici. Care este aceasta? Cititi mai jos.

That moment when one of your favorite series is coming to an end. 

Ati citit bine, copii. Nu stiu de voi, dar eu urasc acest lucru. Este adevarat, imi doresc acea ultima carte din serie la fel de mult ca pe restul, poate chiar mai mult, dar in acelasi timp ma intristeaza ideea ca acea minunata serie se incheie. Voi vorbi despre doua serii care imi plac mult prea mult si cred ca ati realizat cu totii cat de mult imi plac.

In primul rand voi vorbi despre...*tobe* Divergent! Va asteptati la asta, nu? Cum adica nu? Nu v-am exasperat eu pana acum? *innocent child face*

Trilogia Divergent este preferata mea. Are de toate. Nu stiu ce ma voi face dupa ce voi citi Allegiant. Deja ranjesc dupa aceasta carte, sa aflu ce se intampla pentru ca sfarsitul cartii Insurgent ne-a lasat in ceata, oarecum. Si chiar daca nu ne-ar fi lasat, eu tot as fi vrut ca citesc continuarea pentru ca vedea cum decurge totul, de la actiunea in sine pana la relatia dintre Tris si Tobias. Tot ce stiu este ca dupa ce se va sfarsi trilogia, ne vom putea bucura de niste mici povestioare cu Tobias. 
Dar eu tot nu pot sa trec peste. Inca sper ca prin 2014, autoarei sa i se faca atat de dor de aceasta serie a ei de debut incat sa zica "Hai sa mai scriu ceva! Cel putin inca 6-7 carti! Numai Sara Shepard poate scrie atat de mult?". Haha, I know, I have biiiiig drams!

Urmatoarea serie despre care vorbesc este una mai lunga si cu care inca nu sunt la zi. Si desi nu sunt la zi, tot nu vreau sa se sfarseasca. Despre ce serie vorbesc? Vampirii din Morganville, normal. Voi despre ce credeati? La noi sunt aparute primele 9 8 volume la editura Leda. Saptamana viitoare ca apuc sa citesc si volumul 9 8 (ce tot am cu 9?) care ma asteapta cumintel in biblioteca. 
Oricum, in strainatate exista 14 volume, si ultimul, 15, urmeaza sa apara in decembrie. 
Si dupa cum am spus, nu pot sa ma impac cu ideea ca aceasta serie va ajunge la final. Pur si simplu nu ma pot resemna cu aceasta idee. Din cate stiu Claire, Eve, Shane si Michael sunt inca tineri pana la finalul seriei, adica, daca nu ma insel, cam aceeasi varsta pe care o au in Stingerea (am fost putin spoilarita). Dar nu m-ar deranja sa stiu ce se va intampla si mai departe! 

Cam atat. 
Voi? Ce serii nu vreti sa se termine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)