luni, 1 iulie 2013

In my mail #6

Heeey! Ce mai faceti? Astazi va voi arata ce carti am cumparat/primit/imprumutat luna trecuta, si va pot spune sigur ca am imprumutat muuuuulte carti de la biblioteca :))


Am cumparat :
Portretul lui Dorian Grey de Oscar Wilde. 

Am castigat pe blogul BM : 
Cronicile lumii pamantene de Licia Troisi

Am primit de la autoare pentru recenzie :
Lies Love Tells de Gina Dickerson
Into The Deep de Lauryn April


De la biblioteca am imprumutat :
Aleasa si Infruntarea de P.C. Cast & Kristin Cast
Atingerea Umbrei de Richelle Mead
Blestemul Focului de Chole Neill
Tristeti de sucub de Richelle Mead
Carrie de Stephen King


2 comentarii:

  1. Cât de multe sunt! Cum reușești să le citești? :O
    Cărțile noi arată foarte bine. Lectură plăcută îți doresc! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai plec la tara pentru cateva ore sau chiar o zi (pentru a scapa de zgomotul infernal facut de cei care amenajeaza fatada blocului), si cum acolo nu am internet si nici cine stie ce de vazut la televizor, ma "resemnez" cu cititul. Dar daca ar fi sa vorbesc despre VM, acolo cred ca am exagerat, nu m-am putut lasa pana nu terminam de citit fiecare volum :)
    Multumesc >:D<

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)