vineri, 5 iulie 2013

Club de lectura

Heeey! Va rog sa ma scuzati pentru ca nu am mai postat despre clubul de lectura, insa am uitat complet de el >.< Stiu, stiu, sunt oribila, cum am putut uita despre clubul nostru de lectura?
Oricum, acum mi-am amintit sa ma gandeam ca nu este totusi prea tarziu. Din toate cartile mentionate au fost votate 4 carti. 

E usor sa te iubesc
Supranatural
Ingerul Mecanic (Dispozitive Infernale 1)
Quinta sparta-Pavel Corut

Cum e usor sa te iubesc a avut 2 voturi (celelalte au avut cate un vot) la prima sedinta vom citi E usor sa te iubesc sau una din celelalte trei mentionate. As fi preferat sa voteze mai mult persoane dar, naa, asta este. Oricum, cine doreste sa participe sa lase un comentariu cu cartea pe care o veti citi.
Cum eu am citit E usor sa te iubesc, voi alege dintre celelalte trei, depinde pe care o gasesc la biblioteca :)

Un comentariu:

  1. Dintre cărțile de mai sus am citit doar „E ușor să te iubesc” :) . Nu intru deocamdată în club, am peste 20 de cărți care mă așteaptă în bibliotecă ! Lectură plăcută !

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)