duminică, 28 iulie 2013

Castigatoarea concursului

Heeey! 
Imi cer mii de scuze pentru intarziere, doar ca am vrut sa ma asigur ca voi vorbi inainte cu castigatoarea, pentru a nu anunta de mai multe ori. Asa ca mai intai i-am trimis un mail, pentru a fi sigura ca raspunde si a durat ceva timp pana sa-mi raspunda si pana sa-i raspund si eu. Singurul motiv pentru care am acceptat sa-i astept raspunsul atat de multe zile este pentru ca suntem in vacanta si unii s-ar putea sa fie plecati si nu mi s-ar parea corect ca cineva sa-si piarda premiul doar pentru ca nu avea acces la internet.
Asa ca fara alte introduceri, castigatoarea este Sonia M. aka Sonia Sonny.
Si pentru ca am si discutat ce carti va primi, vi le voi prezenta si voua.
Si Atractia (primul volum din seria Crossfire). Din anumite motive nu merge incarcata imaginea.
Imi pare rau ca nu ati castigat, dar vor mai exista concursuri pe viitor :)



2 comentarii:

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)