joi, 25 iulie 2013

Recomandare film

Daca sunteti fani ai filmelor horror, va recomand From Within.
Probabil l-ati vazut, probabil nu. Filmul a aparut in 2008 si urmareste o serie de sinucideri. Actiunea are loc in Grovetown, oras fatac religios.
Primul care se sinucide este un tanar, Sean. Urmatoarele persoane care ajung sa se sinucida sunt "vanate" de fantome care le iau propriile infatisari. Totusi nu exista mai multe sinucideri simultan. Prima persoana care trece pe langa copul persoanei care s-a sinucis este urmatoarea pe lista, indiferent ca a vazut-o sau nu.
Astfel ajungem la Lindsay, o tanara normala, cu o stare sociala buna in acel oras deoarece este prietena fiului preotului orasului. Insa Lindsay este diferita in comparatie cu restul cetatenilor orasului pentru ca ea nu este o fanatica.
Aiden este fratele lui Sean care s-a mutat inapoi in Grovetown. Acesta nu este bine venit in oras pentru ca mama lui a fost crezuta o vrajitoare si omorata de cetateni, facand totul sa para un accident.
Cand Aiden este batut de Dylan, prietenul lui Lindsay, aceasta face un lucru pe care nici un alt coleg de-al ei nu l-ar face, si anume il ajuta cu ranile sale minore. Astfel, cei doi incep sa se inteleaga.
Insa Lindsay are ghinion deoarece ea intra in contact cu o persoana care s-a sinucis (nu va spun cine :d) si acum este urmarita de fantoma care i-a luat infatisarea. Aceasta se duce la Aiden si afla ca este intr-adevar este vorba despre un blestem la mijloc.

Filmul mi s-a parut destul de ok. Oarecum mi s-a parut cam grabita actiunea in diferite momente, iar partile infricosatoare nu mi s-au parut chiar atat de infricosatoare.
In rolurile principale sunt Elizabeth Rice si Thomas Dekker care a mai jucat in serialul The Secret Circle (Adam) si in re-make-ul A Nightmare on Elm Street (Jesse).
Filmul l-am descoperit ieri dupa ce am vazut acel trailer VM si m-am gandit sa caut filmele folosite. Mi s-a parut interesant si eram sigura ca era un film de groaza.
L-ati vazut? Ce parere aveti despre acest film?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)