joi, 20 iunie 2013

Plictiseala, trancaneala & inceput de vacanta

Yeah, I know, strange title :) 

Ce mai faceti copilasi? Eu mooor de plictiseala, de fapt ma gandeam sa postez recenzia la Aleea Intunericului, dar lenea asta nu ma lasa. Abia am reusit sa csriu ceva pentru Infruntarea :) Cum este? Va place in vacanta? Eu am cam intrat de saptamana asta asa ca la mine este super. Astazi merg la festivitatea de incheiere si poate voi reusi sa-mi conving cateva colege sa mergem si la un suc. N-am chef sa merg cu toata clasa pentru ca ar trebui sa stau s avad si serbarea liceului, si desi mi-ar placea, la cum am eu norocul, voi nimeri sa stau in picioare pana la final, asa ca mai bine nici nu ma deranjez sa stau. 

Stateam zilele astea si ma gandeam la ce as vrea sa fac vacanta asta. Adica, da, vreau sa ma distrez, sa citesc, dar vreau si ceva putin mai diferit fata de verile anterioare (mereu vreau, niciodata nu reusesc). Sooo, m-am gandit ca in aceasta vacanta sa stau si eu mai mult prin oras cu pretenasii (vorba unei colege :d), sa ma uit la filme si sa termin serialele la care am ramas foarte in urma, sa fangirl-uiesc (aici sau cu prietenele) sa rad, poate sa merg si la tara (acest lucru este echivalentul cu a citi in decurs de 3 ziel vreo 6 carti) si mai vad si eu.

Pluuuuus, mi-am facut o lista cu niste carti pe care sa le citesc. Stiu ca lista cu cartile pe luna aceasta nu am respectat-o, insa vreau totusi sa cietsc cateva carti din cele propuse.

*cele cu scris inclinat sunt serii
**cele cu scris inclinat si ingrosat sunt serii din care am citit cateva volume

 Acestea sunt:
Anna Karenina de Tolstoi
Portretul lui Dorian Grey de Oscar Wilde 
Jane Eyre de Charlotte Bronte
Numele Trandafirului de Umberto Eco
Ion de Liviu Rembreanu
Casa Noptii 
Academia Vampirilor
Vampirii din Morganville
Perfect (Micutele Mincinoase #4)
Vampirii Sudului
Instrumente Mortale
Georgina Kincaid 
Gadget Girl de Suzanne Kamata
Into the Deep de Lauryn April
Between two Thorns de Emma Newman
Lies Love Tells de Gina Dickerson
Carrie de Stephen King
Daca citesti asta inseamna ca am murit de Andrew Nicoll
Factorul groazei de Robert Harris
Frati de cruce de Ingvar Ambjørnsen

Cam astea sunt cele care cred ca as vrea sa le citesc. Sa vad daca reusesc sa ma tin de cuvant :)

Voi ce aveti in plan sa faceti in aceasta vacanta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)