joi, 30 mai 2013

Recenzie : Nascuta la miezul noptii de C.C. Hunter

Nu rataţi această nouă serie impresionantă, care vă va bântui visele şi vă va cuceri. Bine aţi venit în tabăra Shadow Falls, cuibărită în adâncul pădurii din preajma unui orăşel pe nume Fallen…

Într-o seară, Kylie Galen ia parte la o petrecere unde lucrurile nu decurg deloc cum ar trebui, iar asta îi va schimba viaţa pentru totdeauna. Mama ei o trimite la Shadow Falls – o tabără pentru adolescenţi cu probleme. Însă la doar câteva ore după sosire, devine evident că toţi colegii ei au mai mult decât nişte simple „probleme”. Aici, în Shadow Falls, vampirii, vârcolacii, metamorfii, vrăjitoarele şi zânele se antrenează umăr la umăr – învaţă să-şi stăpânească puterile, să-şi controleze magia şi să trăiască în lumea normală.
Kylie nu a simţit niciodată că aparţine acelei lumi, dar, cu siguranţă, locul ei nu este nici aici, alături de o grămadă de ciudaţi paranormali. Sau este oare? Aceştia insistă că face parte dintre ei şi că a fost adusă în tabără dintr-un motiv anume.
Deşi pentru Kylie aproape nimic nu e limpede, un lucru devine dureros de clar – locul ei e în Shadow Falls…

Recenzia:

Kylie este doar o tanara normala. Asta daca prin normala intelegeti faptul ca ea are crize nocturne si vede un soldat pe care nimeni altcineva nu-l vede. Tanara este data peste cap de ultimele evenimente din viata sa. Moartea bunicii ei pe care nu o poate accepta, de multe ori uitand-o, despartirea de fostul ei prieten si divortul dintre parintii ei. Intr-o seara este prinsa la o petrecere impreuna cu alti adolescenti care s-au imbatat sau drogat si este trimisa de mama ei intr-o tabara numita Shadow Falls.
Curand aceasta observa ca tinerii din tabara respectiva au mai multe probleme decat se spune. Multi sunt varcolaci, vrajitoare, vampiri...zane, fiecare cu diferite haruri. Dar Kylie nu vrea sa creada ca ea are un har din mai multe motive. Nimeni de acolo nu reuseste sa-i citeasca mintea si harul ei poate fi cauzat si de alte motive decat acela ca ea este o fiinta supernaturala.
Totusi, Kylie se integreaza mai usor acolo decat a facut-o in vechea sa lume. Isi face prieteni, colegele ei de camera, Della si Miranda, zana Helen si Derek.
Totusi, exact cand Kylie reuseste sa se simta bine acolo, lucrurile iau o intorsatura groazanica deoarece tabara este amenintata sa fie inchisa iar Kylie trebuie sa faca ceva pentru a opri acest lucru.

Parerea mea:

Nascuta la miezul noptii mi s-a parut o lectura absolut minunata. Adica nu am putut sa o las din mana si norocul meu a fost ca am avut o saptamana ceva mai usoara si nu am avut foarte mult de invatat.
Nu mi-a placut actiunea care a decurs destul de greu la inceput. Au foast date foarte multe amanunte, si desi mi-au placut, actiunea de la final mi s-a parut mult prea grabita.
Kylie mi se pare un personaj complex si totusi care are cateva probleme legate de propria persoana. Un moment isi propune un lucru, spre exemplu spune ca nu isi doreste sa creada ca ea este una dintre ei, sperand ca are o tumiare pe creier, si abia apoi isi doreste sa fie o fiinta supernaturala. Totusi, pe parcursul lecturii i se contureaza adevaratul caracter, incepand sa devina cu adevarat un personaj surprinzator.
Derek si Lucas. O inteleg pe biata fata. Cand ai doi tipi atat de draguti pe urmele tale nu prea stii pe care sa il alegi. Derek mi se pare un tip chiar dulce, care poate avea o relatie armonioasa cu ea, de sensul ca pot fi nu doar iubiti, dar si prieteni in acelasi timp. Relatia ei cu Lucas pare ceva mai mult decat sentimente. Cum spunea si Holiday, intre Kylie si Lucas este mai mult o "dragoste cu hormoni".


Imi place totusi modul autoarei de a mai adauga si diferite scene si replici amuzante pentru a mai imbunatti starea cititorului.
Spre exemplu momentele cand Perry se transforma in cine stie ce animale, dar mai ales cand s-a transformat in pisica. Sau cand Kytie s-a trezit cu leul in camera, aceasta crezand ca el este nimeni altul decat Perry, care practic nu era.

Punctaj:
4/5

3 comentarii:

  1. am citit cartea asta acum doi ani, daca nu ma insel
    a fost o lectura usoara, placuta, dar n-am mai continuat si cu volumul doi (oricum, la cum se misca Leda, cine stie cand o sa avem parte de volumul trei...pacat ca atat de multe serii au fost intrerupte - mai ales BDB si Vanatoare nocturna)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi-a placut mult cand am citit-o , trebuie sa imi iau si continuarea<3

    RăspundețiȘtergere
  3. Coperta mi se pare geniala :>

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)