sâmbătă, 18 mai 2013

Leapsa #2: Sacrificiul cartilor

Am descoperit mai demult o leapsa interesanta pe Youtube asa ca m-am gandit sa o incerc si eu. Azi, neavand ce face intr-una din ore, m-am apucat sa traduc cerintele, modificandu-le putin astfel sa se potriveasca mai bine :) 

Sa incepem:

1. O carte mare: Sa incepem totul cu Apocalipsa Zombie. Sa spunem ca te afli intr-o librarie, uitandu-te printre raftuuri, cand BAM! ZOMBIE ATACA! Un anunt apare la toate posturile in care spune ca armata a descoperit ca slabiciunea zombilor sunt cartile foarte mari. Ce carte laudata de toata lumea, dar pe care tu o urasti si care este o carte mare o arunci catre zombie pentru a-i elimina?

As alege Jocul lui Gerard de Stephen King. 

Mi s-a parut oribila cartea. De la prima pagina nu am putut rezista ideea cartii, insa m-am gandit sa-i acord o sansa pentru ca poate pe parcurs va deveni mai buna, dar m-am inselat. Nu am reusit sa citesc mai mult de jumatate si chiar si in momentul de fata ma intreb cum am reusit sa ajung pana acolo.


2. O continuare: Sa spunem tocmai ai plecat dintr-un salon cu o noua tunsoare cand BOOM: Ploaie torentiala. Ce continuare a unei carti ai alese sa o folosesti pe post de umbrela?

Buna seara, Melania de Rodica Ojog-Brasoveanu.

Fata de prima carte, Cianura pentru un suras, cartea asta a fost lipsita de actiune. Nu a avut nimic interesant in ea. 


3. O carte clasica: Sa spunem ca esti intr-o ora de lectura cu profesorul tau de romana care vorbeste incontinuu despre acea carte clasica (,) care a schimbat lumea, care a revulotionat literatura si tu deja nu mai vrei sa auzi nimic despre aceasta carte asa ca o arunci in fata profesorului pentru ca stii de ce? Acea carte este idioata si merita sa primesti detentie din cauza lucrului facut doar pentru a le arata tuturor ce simti. Ce carte clasica ai alege?

Romanul adolescentului miop de Mircea Eliade.

Da, nu sunt 100% sigura daca este o carte clasica, profesorul de romana spunea ca da, deci ma iau si eu dupa el pentru prima oara in viata mea. Am citit aceasta carte de doua ori. Prima oara in clasa a cincea, a doua oara la inceputul anului acesta scolar pentru ca trebuia sa o am citita si nu mai stiam mai nimic. Atat prima oara cat si a doua oara mi s-a parut oribila. Nu ma dau in vant dupa operele lui Eliade, asta este clar.


4. Cartea pe care o urasti: Sa spunem ca esti in biblioteca cand BAM! Incalzirea globala explodeaza si lumea de afara ingheata. Esti blocata si singura ta sansa de supravietuire este sa arzi o carte. Care este prima care la care te-ai duce, cartea pe care o urasti, care carte nu ai regreta sa o arzi?

Fantomele ne stiu toate secretele de Megan Crewe.

Nu prea am ce spune in legatura cu aceasta carte pentru ca mi-am lasat opinia cu privire la ea intr-o recenzie. Mi s-a parut plictisitoare, fara actiune si cu personaje slab conturate.


Gata! Asta a fost tot! Cine doreste poate lua aceasta leapsa :)
Aaa, si vreau sa-mi cer scuze pentru intarzierea punerii cartii la posta, yukiblack, insa am avut niste probleme si orarul meu este oribil (lunea si miercurea incep de la 11:30 si martea de la 12:30) si nu am apucat sa o pun. Dar promit ca ma voi grabi :) Imi cer mii de scuze din nou. 

2 comentarii:

  1. Foarte drăguță leapșa :) Dacă voi avea timp săptămâna asta, am să o fac și eu :D Primele 2, nu le-am citit, dar Las-o mai moale cu fantomele și Romanul adolescentului miop le-am citit :D Să știi că R a m nu mi-a plăcut nici mie, dar Nuntă în cer, Maitreyi și Domnișoara Cristina ale lui Eliade mi-au plăcut :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nunta in cer nu am citit-o dar am auzit ca este draguta. Cat despre Maitreyi si Domnisoara Cristina, le-am citit si mi-au placut si mie :)

      Ștergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)