joi, 21 februarie 2013

Castigator concurs

Daaa, stiu, concursul s-a incheiat acum patru zile, insa am avut ceva probleme cu rafflecopter-ul. Din nu stiu ce motiv, de fiecare data cand dau sa aleg castigatorul, nu-mi salveaza sa se vada si acolo, asa ca voi lasa aici numele pur si simplu.
Castigatoarea este Lara Looollly (cat imi place numele, e foarte amuzant) cu GFC-ul Loooollly.
Felicitari! Astept datele tale pe adresa de mail pe care o gasesti la contacte. Ai la dispozitie trei zile.
Cat despre restul, nu va faceti griji, vor mai exista concursuri in viitor. Am ajuns la 26 de persoane care urmaresc prin GFC, si dupa cum v-am promis, atunci cand voi ajunge la 50 voi da startul unui concurs de fidelitate. Pana atunci vor mai exista cateva concursuri cu e-book-uri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)