luni, 17 decembrie 2012

Planuri de vacanta :)

Avand in vedere ca astazi am luat ultima nota de care aveam nevoie pentru a mi se incheia media, pot spune ca eu am intrat in vacanta. Tot ce mai trebuie sa aflu este nota tezei la mate ( pe care am dat-o vinerea trecuta - daaaa, ultimii fraieri... - ) dar asta nu inseamna ca pot sa stau si eu relaxata.

Oricum, in vacanta asta am destul de multe carti de citit, cele pe care mi le-am propus eu sa le termin, cele primite pentru recenzii si sa nu uitam de cartile pentru scoala. Daaa, trebuie sa ma impart intre toate astea, si cred ca voi incepe de maine seara pentru ca momentan sunt ingrozitor de obosita. Si trebuie sa ma abtin sa citesc Insurgent. Trebuie mai intai sa termin Vrajitor si vrajitoare si al doilea volum din Academia Vampirilor.
Sper ca vineri, sambata cel tarziu sa termin cartile astea.

Voi? Ce planuiti sa cititi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)