vineri, 23 noiembrie 2012

Soundtrack-ul cartii #1

Ascultam muzica si mi-a venit o mica idee.
Voi posta o carte careia i-am facut recenzia si voi adauga aici cateva melodii care cred eu ca s-ar potrivi in anumite momente ale actiunii derulate acolo, ca un soundtrack.
Asa ca sa incepem. Voi pune cartea Divergent deoarece este ultima pe care am citit-o. 


 Voi incepe cu aceasta melodie. Mi se pare potrivita pentru mai multe momente, cum ar fi:
- atunci cand Tris se intoarce acasa pe jos dupa ce afla ca este Divergenta;
- atunci cand asteapta sa-i vina randul sa-si aleaga factiunea;
- atunci cand se hotaraste sa sara prima de pe cladire la Initiere;


Melodia asta mi se pare potrivita pentru momentele cand Tris se gandea fie la razbunare, fie atunci cand nu-i parea rau pentru ce li se intampla altora sau atunci cand a murit All.

Si ultima:

Aceasta eu cred ca li se potriveste lui Tris si Tobias. Pur si simplu imi pare ca versurile li se potrivesc perfect.

Se putea sa nu pun o melodie pentru cei doi? Doamne, cat il pot iubi pe Tobias!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)