duminică, 25 noiembrie 2012

Sfarsit de weekend

Da, pai e duminica iar eu imi nec amarul cu o ciocolata...Maine am teza la informatica si mi-am repetat azi algoritmii de cred ca ii voi si visa iar acum ma mai apuc de citit din Academia Vampirilor, nu mai am foarte mult si o termin, cred ca mai am in jur de 100 de pagini, sau chiar mai putin.

Insa privesc partea buna a lucrurilor, saptamana aceasta sunt doar patru zile de scoala deoarece stam acasa de Sfantul Andrei, si desi ar fi fost mai frumos ca Sf Andrei sa pice joi ca vineri sa fie 1 decembrie, e bine si asa.

In rest incerc sa-mi organizez mica mea biblioteca, sa vad ce sa mai citesc dupa ce termin ceea ce am inceput, sa nu mai spun ca trebui sa ma apuc sa citesc si doua carti pentru lectura suplimentara a profesorului de romana care cred ca le voi termina fooooarte greu. Si abia astept vacanta de iarna, cu Craciunul (cadouri!!!), Revelion si sa nu uitam, leneveala!!

Acum las o melodie pe care o ascult momentan. Sper sa va placa xD




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)