vineri, 5 septembrie 2014

10 Days book challenge #1

Hei. Stiu ca nu am fost prea activa pe blog in aceasta vara si aici ii voi multumi Dianei ca ea a tinut blogul in picioare cand eu nu era. Vara asta chiar am fost ocupata, am fost plecata si in timpul liber ramas preferam sa ma uit la un film sau sa citesc o carte. Asa ca m-am gandit sa revin cu un "10 Days book challenge" gasit la intamplare pe internet. Am preferat unul scurt deoarece unul de 30 de zile m-ar plictisi eventual sau as uita pana la final ca trebuie sa postez.


Ziua 1: Cel mai citit gen

Cred ca cel mai citit gen este cel fantasy, desi incerc sa diversific. Sincer nu am mai citit chiar atat de multe carti fantasy insa comparand numarul de carti din acest gen cu oricare altul, fantasy castiga.

3 comentarii:

  1. hmm sunt foarte curioasa care este cel mai citit gen la mine:)) citesc inca de cand eram mica, deci nu pot spune ca fantasy-ul perdomina in lista mea de carti citite. sincer, nu le-am tinut socoteala:)) citesc aproape tot ce-mi pica in mana

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu eram dupa fantasy dar cu timpul le-am mai rarit , acum prefer YA mai mult decat orice alt gen

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador romanele fantasy ♥ !

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)