sâmbătă, 17 mai 2014

absenta, oboseala si... mai e cineva pe aici? ;

Nu voi incepe cu scuzele de rigoare cu privire la absenta mea pe blog deoarece presupun ca stiti cu totii cum e luna mai. Fie ca sunteti in clasele a 8-a sau a 12-a, fie ca sunteti in clase care nu se pregatesc (inca!) de examene. Puteti sari peste vaicarelile mele (in mare parte) necititnd ceea ce scrie intre ... .

...


Luna asta este plina de teze, cum este de altfel la toti, presupun. Am dat deja doua teze la inceputul lunii mai, mate si informatica, mai am la biologie saptamana urmatoare si pe 2 iunie (iunie!!) teza la romana. Pe langa asta, toti profesorii si-au amintit deodata ca vaaai! Nu avem destule note! De parca ar fi vina noastra! Spre exemplu la fizica. Profesoara nu asculta in oral (cel putin la clasa noastra) si ne da teste. Primul test l-a dat prin martie si a adus testele in aprilie, si al doilea test l-am dat miercuri. Nu e ca si cum mai sunt doar 5 saptamani de scoala. Si va mai trebui sa dam unul!


Sunt complet obosita, terminata, oricat de mult as incerca sa dorm (in weekend) mi se pare ca nu este de ajuns pentru ca ma simt la fel de epuizata. Profesoara de matematica ne ia singurele noastre ore usoare pentru a ne preda... materia de a 11-a! Ca stiti, sa nu v-o mai predau atunci. Profesorul de romana, care are proasta obisnuinta de a ne chema sambata la societatea lui (din fericire nu toate sambetele) ne-a spus saptamana trecuta ca sambata (trecuta) avem societate si ajungem noi acolo, vorbim, stam (de mentionat ca m-am trezit la 8 pentru ca la 9 sa fiu acolo) si ce aflam? Profesorul de romana a anulat societatea pentru ca afara ploua si nu poate uda aparatura! Pe bune?!? A mai plouat si a mai adus aparatura, deci de ce nu ar fi putut-o face si atunci? Atata vreme cat eu m-am deranjat sa-mi misc fundu' pana la liceu, sambata, la ora 9 dimineata, ora la care as fi putut dormi, asa ar fi putut si el sa vada cum aduce plasma aia nenorocita.

Singurul motiv pentru care merg la nenorocirea aia de societate este ca sa nu-mi strice media, alfet mi-as petrece si eu sambata intr-un mod mult mai productiv, cum ar fi sa dorm.

...


Okay, ati trecut de vaicarelile mele. Ideea este ca nu voi fi prea prezenta pana... cred ca pana se termina liceul. Nu de alta dar pe 13, 14 si 15 iunie am excursie (prima mea excurie de cand sunt la liceu si asta doar pentru ca dirigai mele ii este lene sa caute cazare si transport; cand a fost vorba sa facem excursie ea era ceva de genu "Va descurcati voi" - nu intru in detalii). As zice ca dupa teze sunt un om liber, dar cred ca as minti. Atata vreme cat nu stiu ce idei le mai vin profesorilor, nu ma pot pronunta. S-ar putea ca saptamana viitoare sa vedeti vreo 2 recenzii pe blog, poate chiar duminica-luni, desi nu sunt chiar atat de sigura. Cred ca si paragraful asta ar fi trebuit adaugat in sectiunea de vaicareala...

Inca ceva, incerc de ceva timp (vreo doua saptamani probabil?) sa fac si eu leapsa de pe tumblr. Doar ca mi-e prea lene sa mai raspund la intrebari, desi nu mai am chiar asa de multe. Posibil, doar posibil, sa vedeti un astfel de post saptamana viitoare.

Cam atat. Sper sa mai vin din cand in cand cu cate ceva, desi sansele sunt destul de slabe. Va pup!


2 comentarii:

  1. Eu sunt a 8-a, si mie zau ca nu-mi mai pasa de teze sau teste. Ma concentrez pe mate si pe romana, pentru examen. In rest, nu fac nimic. Dar si asta e destul ca sa fiu stresata la maxim.
    Eu trec din cand in cand prin blogosfera, cum ar veni, si totusi observ ca e cam pustiu! :)) Abia astept vara.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei. Succes la teze, teste, ascultări! ^_^ Sunt sigură că o să treci cu bine peste toate.

    Eu îți sugerezi să posteze pe blog când ai timp, când simți nevoia de a te descărca ... postează ce îți face ție plăcere.

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)