luni, 21 aprilie 2014

momentan citesc & castigatoare ;

Hey! Am observat ca nu am mai dat de saptamana trecuta pe aici asa ca mi-am zis momentan sa mai spun vreo doua trei baliverne pana voi anunta castigatoarea concursulul Divergent.


Momentan citesc Camera intunecata de Johan Theorin si o ador. De cand ma stiu mi-au placut cartile politiste doar ca aceasta colectie de carti aparuta la editura Trei nu m-a facut atat de dornica sa o citesc. Si cat de rau imi pare pentru ca stiu sigur ca voi mai citi si altele.
Gen, mi-am cumparat cartea aceasta vineri si am inceput sa o citesc pe bucati de sambata pana acum (am ajuns cam pe la jumatate) si astazi mi-am mai cumparat o carte din aceasta colectie. Cred ca imi voi mai cumpara cateva destul de curand :)




Si probabil ca va interesa pe voi cel mai mult, castigatoarea concursului Divergent este Cismaru Camelia 


Felicitari. Ai 3 zile la dispozitie sa imi trimiti datele pe adresa andd.deea@gmail.com si iti voi trimite cartea cat de curand. 


4 comentarii:

  1. Felicitări câștigătoarei!

    Lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu sunt o cititoare infocata a genului politist, dar seria de la Editura Trei m-a facut dornica de astfel de carti.

    Felicitari castigatorului si spor la citit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru premiu! Am trimis datele! Sper sa fie totul OK! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut!
    Pentru că îmi place blogul tău, m-am înscris. Te invit pe http://primacarteblogdinromania.blogspot.se/ poate ai plăcerea să o citeşti şi să te înscrii…
    O viaţă frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere

Suntem nerabdatoare sa va citim parerile! :)